Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60088
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()btc yamuldu yine off ya aldım ya stop mu olsam 59.5 Altın a gelirse çıkarım
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ftm yine içeri aldı arkadaş ne var bu 18 lerde
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #33803008 Grafik detay ve yorumları
Ben satacaktım insan söyler
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ben bunu hiç almadin ki ben ftm dedim coini :) 9 18 yaptı ya onu diyorum 9 da now demedin
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Turbo bome muro ne öyle bisey çıkmıyor nerden bulacagim piyasalara baktım yok düşenler yükselenlere baktım yok tl de yok mu bunlar binance de
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()@admin merhaba ntxmen in engelini kaldırır mısınız nickini kullanamıyormuş teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()9 10 lirayken yazma ablana 17 liradan aldır inş 8.22 aşar da 27 lere gider
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Az öncekiler mı onlar üst coin mi:))
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Şaka maka binance de tl olarak alim yeri gelince dip olunca btc de ses et de alalım ufaktan eylül ekimde
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #33802988 Grafik detay ve yorumları
Ne aldınız ki
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Mesaj alındı da ftm aldım para yok yarın 5.5k ödeme var
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()61k gecilmeli
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bulsam ben alicam:)
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Manzara yesillik:)
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Taşınmadım 4 aydır bir kadınla kalıyorum dedim ya
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Kaldıraç sıkıntı ben spot al sat yapıyorum 3 ay uzak kaldım
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ftm alicam 500 tl aldım 18.20 aşarsa gider 17.50 altı biter
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Aldım 500 tl lik:))
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Dedin bile:))
Ntmenx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Uyuz gıcık:))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)