Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ama düşüyor nasıl cesaret ediyorsun ne zaman çıkar dayanak var mı çıkacağına dair
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam. bjk 100 lotta 26 zarar yazdı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Sende ne var kaç lot:) bende bjk 100
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben çok kar beklemiyorum 1 hafta demez çıkarım gedza nasil?
Öznurr_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Antalya gedza nasıl alınır mı haftalık ve aylık ort Altın da 50 lot alsam mı:)
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Aile aydında evet
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Bu abd ve onsu yaksak hep birlikte
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Sende de mı hisse var ben denemek için aldım kacta çıkmam lazım bilmiyorum seslenir hocalar umarım:)
Öznurr_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Abd açılışı hisseleri nasıl etkiler tüfe verisi sonrası arkadaslar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kâğıt nasıl öğrenicem bilmiyorum sadece canlı bankadan ve treading diye takip adresi var grafik ve al sat sinyali grafiği gösteren oraya bakıyorum nerden öğrenilir bilmiyorum zaten başka almam dolar düşerse dolar alırım sadece 100 lot aldım o kadar teşekkür ederim saygılar
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Elinize sağlık hocam
emekli_madenci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Ben karistirdim tamam hocam 4.2 ye 4 o zannettim
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Beklenti 4.2 veri 4 degilmi hocam
_delioglan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Yani dolar düşer mı burdan
Kim_7_Kedimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Valla ya piyasa nasıl da oynuyor insanlarla parayla
Menekşe_menekşe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Bari dolar düşeydi de alsaydık biraz 35 40 arasına
Sezerw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Haklisin alıştık:(
Sezerw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Iyi de biz veri veri diye neyi bekledik
Sezerw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Beklenti altı geldi dolar aşağı ons yukarı mı?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Eksik mı görmedim gerçekten o an alım yaptım heyecandan anlamadım sanırım kusura bakma arkadaşım estg benim ilk günüm
Gramcı45 için cevaplandı (yorumu göster)