Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Alırken sordum bu yüzden hocam satarken de haber bekliyorum saygılar hocam lütfen beni unutmayın spordan hiç anlamam ıyi akşamlar
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Dediniz Allah razı olsun demediniz demedim ki ama ilk günden terse düşünce üzüldüm ilk tecrübem hissede
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()12 bin tl zararla bekledim Altın da 3 ay geçmiş olsun kardeşim 8 aydır altındayım haziranda tepeyi kaçırdım 1 haftaya yakın giremedim sonra kuyumcumuz sattirmadi yükselecek 500 altı gelmez dedi 513 de o gün bu gündür daha 513 görmedim
Alia03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Amin. sagolun hocam
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Haklisin kardeşim her an ararlarsa uygun yer çıkarsa bu olmasa ben korkmam hayatta en çok kaybetmeye idmanliyim
Alia03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Beni bu hafta arayabilirler tapu için önce bitmiş halini gorucem sanırım ondan bekletiyorlar yoksa beklerim tamam bu hafta çıkalım da siz beni uyarın hocam sağolun
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bunu çıkayım da onu desem de olur :(
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kaç güne yazar mısınız bana burdan çıkmam gerekince umarım bu hafta çıkarım:(
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Dalga geçmeyin bari ıyi hisse dediniz ilk günden terse düştüm iyi ki 300 almadım
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hepsi zarar olsa ne mı olur sizin için para değil belki ama benim için çok para işsizim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Takım hissesi önermesini ıyi karşılamadı o an burda olmayan arkadaşlar üzüldüm oysa zarar etmek değil kar etmek için hisse sordum
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Zarardayım bjk den hocam 50 ye yakın napicam
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Üstat kardeşim diyorsan bu sözleri söylüyorsan madem sorduğumda cevap verseydiniz ne alayım denemek için diye sordum oyun oynamak değil amacım 2 kuruş kar etmek biliyorsunuz
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam bana ne zaman yazarsınız:)
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Dedim canım onlar bildiğini okur alıştım ben yapacak birşey yok
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Iyi de size de soruyorum kaç gündür cevap yok az alicam denemek için dedim ayrıca sen de yoktun :(
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
dolar 40 altına sarksa bulasmazdim aylardır boşta duruyor tl bizimkilere satmayın dedim Çeyrek leri de sattılar geçen cuma sabah tl. de hepsi hesapta
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Hocalardan biri önerdi ben zaten bilmiyorum Allah'tan az aldım
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Sordum tamam sağol üstat
aspar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Konu: dxy piyasa yükselişi
Üstat bu bjk nin hali nice olur yarın birgün 100 lot aldım:( ilk günden 40 50 arası zarar
aspar için cevaplandı (yorumu göster)