Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60078
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()4 saatlik grafik mı saat kaça kadar geçerli hocam
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()0.7563 dolar 17.91 de sitede 13.50 küsur e denk geliyor 13.48 emir verdim inş gelir tam aldığım yerde şu an düştü çıktı ama istediğim yere değil
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Teşekkürler
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bugün storj kaçı görebilir tl de hocam rica etsem
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bu storju anlamak güç çıkıyor btc tik yok bu sefer 13.50 demesi lazım ayıp be
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()24.800 hadi bre naz yaptın
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Satmıyorum 13.50 ye kadar orda satar alırim
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Storj 11.82 aldım 12.36 dan döndü satamadım dün 12.35 emir sattı işteydim 12.80 i görmüş bakamadım o an yükselip düştüğünü fark etmeden 12.66 daldım saldı 12.99 sattım 12.63 aldim full ort ee 12.34 e kadar saldi şimdi 12.60 nerde bunu bana faydasi:)))
_feNOmen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ben tersteyim halen:)) kurtuldum bi daha girdim terse 65 kuruş salar mı bi coin ya :)) 40 olsun hadi dedimdi:)
_feNOmen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #31557968 Grafik detay ve yorumları
Tamam yeni zirve kaç olur yakın onu bileyim de emir vereyim 1 dolar a yeşil mum gelir mı
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #31557817 Grafik detay ve yorumları
1.03 e tek uzun yeşil mum mu diyosun
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()24.800 kâr realize yeri mı a dostlar kardeşim duy sesimi:))
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #31557813 Grafik detay ve yorumları
Bak ya vurdukça salmak al sat diil mı bana satmiyom dedin :))
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()12.63 halen gelmedi:)) 13.38 satacağım madem böyle bekletti beni
zkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: #31557451 Grafik detay ve yorumları
1.70 üstüne atar mi acil
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ya ne bahtsizim 12.99 sattığımin yuzde 50 sını 12.60 geri aldım baktım 67 71 gidiyor az saldı sandım 12.66 kalan paranın yüzde 75 ini aldım ört 12.63 civarı aşağıda dokunduğu nokta 12.413 ki aklıma gelen hissettiğimi yine yapmadım sabır yok 12.45 50 emir girdim niye beklemiyorsun 58 dedi 67 cıktı panik al yapıyorum kaçıyor diye fake atiyorlar
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tekrar alicam yüzde 50 ile düşüş devam ederse o dursun
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ne güzel oluyor ama al sat:))
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ikinci parça 12.20 30 bandı gelir mı ki ordan alayım
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yüzde 50 aldım 2.60 hemencik 12.56 düştü şaşırdık mi:))
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)