Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60075
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()33.5 tl ye düşerse mı alalım 32.5 kaçtı:)
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()Ekrandaki fiyattan bahsettim anlık 3072 civarı 3100 den dönebilir ya da 30130 kısada tabiki yıl ortasına kadar 3400 görür ama öncesi dalgalanma olur belki 3130 dan 3030 lara geri çekilme
Onur_poyraz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Konu: #33952271 Grafik detay ve yorumları
30.75 de boşluk çok pardon hocam bana göre maks oraya düzeltme gelir yarın tl de 35.25 kırarsa 35.77 diyebilir sanki ekranda
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Konu: #33952264 Grafik detay ve yorumları
Hocam 29.75 e dokunabilir gibi sanki 28 75 de boşluk yok gibi ama 29.75 de var gibi yanılabilirim siz daha iyi bilirsiniz tabiki
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Selda09 yorumu ()3100 üstüne atar mı ki kısada düzeltme yaparsa alttan alırız
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Konu: #33952230 Grafik detay ve yorumları
28.85 de iken gram gümüş ne kadar olur hocam
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()O kadar alayım mı dedim cevap veren olmadı
Taner42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Gram Altın da 30100 yapıp dönebilir 3047 de ona emr verdim
Jungheinrich için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Ablam 7k Altın 4k gümüş almıştım para çok bağlamadım fon ve borsada sanalda parca parca
Jungheinrich için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Maliyete satmışım 10 LIRA kar
Jungheinrich için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Konu: #33952206 Grafik detay ve yorumları
Dip olunca alırken bana yazar mısınız hocam maliyete satmış unutmusum emri silmeyi borsa bir yandan burası bir yandan
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()77 82 5 puan yanlış hesaplamışım olsun o kadar ben noktalarla grafikten yazdım formül vs anlamam
Cano_çç için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Inş 31.40 50 görmeli
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()35.77 ekranda dokunursa bankada 35.30 40 arası gelir yarın devam ederse
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()35.30 emir verin yarın gelebilir salarsa alırsınız ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Saat 17.02.52 34.45 emir gerçekleşti diyor ben bu emri ne zaman verdim yok yok kar etmemi istemiyor Allah al satla
Gümüşçü54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Tamam ablam teşekkür ederim
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Konu: #33952102 Grafik detay ve yorumları
Kactan düzeltmeye gider emir verelim hocam
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Selda09 yorumu ()Maliyey çıktı hadi inş yarın 35.7 görelim ama zor gibi kaçayım mi
Gümüşçü54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Endeks yorumun ne yarın açılış gün içi için
Gopartırım_06 için cevaplandı (yorumu göster)