Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Elimde nakit olsa sasa alırdım ×4.5 yaptı 6 ayda keza yunsa da aynı ama işte o an yoktu düzeltme kaça inebilir teknik zayıf benim teşekkür ederim
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Sasa almak varmış nisanda 32 den 130 lara gelmiş alan var mı o dönem
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bist 100 zirvede iken yeni kağıt alınır mı siz olsanız ne alırsınız yeni
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Grt 1 ay önceki yerini henüz görmemiş birçok coin görmüşken
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Selda09 yorumu ()18.80 den geldiği yere bak satmadım ıyi halt ettim
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hele ftm 7.10 nere 4.40 lar nere Allah'tan 1.5 k var yok 3k lik dipten yakalarsam anca çıkarım karla ilerde
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ape sağlam terse koydu 127 nere 85 nere 50 ye düş de full seni alayım bu nedir be
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ben de yol aradım bulamadım sordum 15 gündür zaten bunaldım evet işten aldığım son para 5k var ve doge aldırsaydı biri 12.5 k olacaktı biraz nefes alacaktım iş ararken :(((
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Kısmet diyelim ama bile bile lades oldu hadi ben anlamıyorum anlayanlar da ses etmedi
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ah be nasıl arkadaşsın bana da yazsaydın ya 15 gündür parçaladım kendimi ne alayım işten çıkardılar diye son maaşla
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Nerelerdesin sen aylardır yoksun al sat mı yaptın arka odada sessizce :)) benim 1.2k terste 860 larda
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tiwiter mavi tik aylık 20 dolar olacakmış hadi bakalım kendini tek yönetici ilan etmiş musk
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Fed e hazırlık yarın piyasa satın almaya başlar
Alonedark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Fed kararına tl ile mı gireceksin içimden bir ses kararla btc yukarı fırlayacak diyor ytd
Engin8 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ne zaman yapılmış
Alonedark için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ama sen bana bugün söyledin sorduğumda kimse bisey demedi 15 gündür tek söyledikleri stop almıyoruz halbuki stop doge almıştır bunu yazanlar günler öncesi
Engin8 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()0.158 demek istedin çok yüklü para girsen belki dişe değer kazanç ama 3 5 k ile ne bırakacak sen sattın mı
Engin8 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yapacak bisey yok bekleyeceğiz
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Bir anlaşma yapalım benim lazım olan 200 250 bin tl yi benim alım satımımdan tedirgin olanlar toplasın arasında ben de tövbe edeyim daha girmeyeyim bu işe:)))
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Ayrıca ben isem ben neymisim dünyaya mal olmuş kripto benim 2 kuruşluk alım satimimi mı takip ediyor:)))
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)