Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()btc ye güvenmiyor insanlar alir mi
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Compla kop bi de diyon:)))
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Konu: Btcusdt 11.11.2022
Ustam ne diyosun sence bitti mı düşüş
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hele 2. Bacak gelsin bakalım ne olacak tek bacak üstünde sağlam durmaz
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Şu piyasada mal almaya korkar insan o hale getirdiler nadir bir iki coin patlayacak o da yüzde 10 15 zarar çıkarmaz
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Satma dursun mu yüzde 92 tl deyim satsam yüzde 8 satmasam ne olacak storj almıştım 100 liraya o bile 47 olmuş lunc 200 liralık aldım 2 lira onlara dokunmuyorum
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()3.75 zirveden:))
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()btc türk de olur 2.45 emir verdim satıp alttan alicam
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()8 kasim öncesi satmadım yoksa hepsini verdim nu haric
Viperroom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Şimdi uyandım satmadım 3.75 maliyet
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()17.300 yukarı kırarsa belki yüzde 25 biseyler alırım stoplu
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tamam hemen düşmezse stop koyarım
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Yarın görüşürüz ıyi geceler
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Nasip ben de yüzde 35 zarara sattım çıkaracağım inş
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Tam uyumak üzereydim gözler sen naptın sattın mi
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Hayır tek bacak üstünde 2. Bacak kırılacak mı onu takip edeceğim 15.600 leri bekliyorum ytd
Revenant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Selda09 yorumu ()Adamlar 8 kasım dünyayı zarara uğratacak frekanslar vereceğiz derken bunu kast etmişler demek kendim de yazdım dikkat diye ama satmadım :(
Viperroom için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bist çok ucuz halen demissiniz bu boğanın devam edeceği anlamı taşımıyor sanırım ve trend aylar hatta yıllarca stabil ortalarda sabit takilabiliyor mu yoksa senede ya da 6 ayda bir pump yapan hisseler var mı yani bir nevi bist 6 ayda bir mı senede ya da birkaç yilda bir mı pump yapıyor merak ediyorum
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Haftalık kar yazar mi kısada alsam birşey bist 100 düşecek deniuor 4.5 5 k arası
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Verilerin g. rcek değe. n yanstm. k istediğini ima ettiyse
Que için cevaplandı (yorumu göster)