Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben hangisini inceleyecegim anlamam ki 27 hocam bana özetler o zaman sagolun hocam:)
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Yarın ne alicam valla hasta olurum yarın da bisey alıp sabah akşama kâr görmezsem elimdekilere öyle. goz ucu ile bakıyorum ıçim gidiyor zati:)
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben bildim ama bak oylum göz kırptı gidecek dedi içimden bir ses 4.73 du 5.25 mı ne gördü:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Iyi de kardeşim 175 lirada kar realize ettin diye vuracaksa bana vursun yarı yarıya düşmüş günah vallaha
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kisa gün hafta kârı ne dersen alır satardım işte:)
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Gözlerim portledi:)))
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Osssiki tl den aldın veee tepede satmadın mı valla döverim seni
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kıyamam sana ben gel bi kahve içelim yorgunluk çıksın:) ben boşa evlenmeme kararı almadım:)))
Deryagol3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Keşke mia al deşeydin sabah özsu satınca 20 lira koymuş
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kap yem olabilir mı diyosun
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Tamam grafik atarsa calculater 1 hafta 3 5 gün için kısada yukarda hedefi varsa alirim son 5 yıllık grafikte 5.60 mı 50 mı öyle bisey yapmış yıl yıldan bırak gün günden pahalı yeni zirvesi gelecekse bist düzeltmeye gitmeden gelmeli bu yıl
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Tamam yarın sabah vereyim emir o zaman
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ama bak mia yeo oylum hepsi tavan oldu bir günde öyle boş boş ekrana bakmak uzuyor bir tanesi ile al sat yapayım bari dedim ne bileyim ablam
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Destek dirençlerini bilmiyorum ama
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bi tek bunu al sat yapicam
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Tamam 5.05 emir gireyim o zaman olur mu:) düşerse benim düşmezse elin ben yine yalnız:))
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ben de kurdum selvi boylum dedim ama bak beni almadan tavana gitti:))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()5.08 diyecektim sory
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Aynen 4.08 emir girsem düşer mı o kadar anlık mı alayım dersin
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Kaça düşer bu oylum gardas yarın alayım emir gireyim şimdiden 5.05 ıyi mi 5.29 tavan kapatacak
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)