Üye adı:SARISEVMEZ
Kayıt tarihi:21 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4860
Üye puanı:980
Takipçileri:29
Takip edilen:115
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Ev Hanımı
Yaşadığı yer:İstanbul
Hebele hübele.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için SARISEVMEZ yorumu ()Sanki kur 1 yıldır bu seviyede 14tlymiş gibi davrananlara bunu söylemek istemiştim Çabuk alıştırdınız gözlerinizi.
SARISEVMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için SARISEVMEZ yorumu ()Dayılar dolar bu düşer çıkar onu bilmem de sanki 14 TL de on yildir duruyormuş 14 altina asla sarkmazmış gibi saldırılıyor millete ne çabuk alıştınız 14e 1 gün olmadı daha sanırsınız 200 günlük ema burdan geçiyor gibi kur bu belli mi olur. full işlemden sakının ben düşer demiyorum ama çıkalı çok olmadı hemen gözünüz alışmasın diyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()eylem meylem grev falan yapamiyoz mu marjin islemler askıya alınsın diye. yamyamlar yüzünden arada top oldum da bi oraya bi oraya kaktiriolar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()cunku altlara para girmiyor. dominance de bu yuzden yukseliyor
Ayfah için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Güzel günler çok çok daha yakın ytd
he tamam ozamam tezim doğru adamsin.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Güzel günler çok çok daha yakın ytd
dayi ben hep bu 2sinin ayni grafikte değerlendirilmesini anlamamışımdır biliyormusun korku varsa ac gözlülük yoktur korkan adam yemeğe çekinir ac gözlü adam ölümüne saldırır. korku endeksi ayrı aç gözlülük endeksi ayrı olmalıdır yanlış mı düşünüom?
Takiptekal için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()hiç sevmiom dayi ha :) fanı falan da degilim sövmek icin arada :)
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()chz yerine tuvalet kağıdı stoklamıştım o bile 3x yaptı. tam bi keko çıktığı yerde kalmama gibi sözü var sanırım gevşeğin.
Mert_712 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Kanka wp bi baksana 2 chz attim sana

fena kolaylik olur calisirsa.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Herkesin Korkma sebebi her ay aynı terane fed ancak bu seferki panik Enflasyonun yüksek gelmesinden dolayifaiz artırımının erkene çekilme korkusu yoksa adamlar 2023e kadar yok dedi her ay bi avel cikip fed var fed var die milleti mantara bagladi bugune kadar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: #28958093 Grafik detay ve yorumları
dayı kaçı geçerse seneryon iptal.
Luciferr01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()nakitse mal alabilir soguk cuzdan mal geldiyse bozcaktir :) alirsa milim oynamaz satsa infial uyandirirmi bilmem :)
Burakgold için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()1 dolar diye diye 1 kurus yaptik gevşeği dayı :)
Garantina için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()btc 3.5k ya dussun dayilar varimi yogumu 2 yilligina btc ye hipotek ederim ins duser :)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()valla yiyene düşerkende kazanio cikarken de dayi :)
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()long demek btc yüksekcek diye iddia girmek demek girdiği seviyeninn girdiği kaldirac orani kadar altina inerse para uçup gidio eğer ki yüksekis olursa girdigi kaldirac kadar çarpı para alır. short da tam tersi duscek diye iddiaya girmek marjin işlem yani benim kaba etim yemio :) spotta terste beklerim nasilsa aldigim yere gelir satarim dion ya bunda o yok bilemezsen paran bilene gider :)
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()Konu: Haftalık Grafik & Genel Görünüm 09.12.2021
sen Adamsın.
CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()ustunde gun kapatirsa he miyiz?
AttackLord için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()dayi napion özledik 20chaftalım trend kaçta şuan.
AttackLord için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için SARISEVMEZ yorumu ()@Luciferr01 dayi bakale ben hep xrp nin pumpundan korkmuşumdur. genelde finalde çıkıyor sahneye gevşek sence?