Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81098
Üye puanı:16425
Takipçileri:418
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30799200 Grafik detay ve yorumları
emeğine sağlık hocam. önümüzde bir fed var 0.50 ve aylık 69 milyar dolar lık bilanço daraltması olursa nasıl bir ortam ve yön bekliyorsun. birde artık mb in eli çok güçlü ne dersin.
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ape ne oldu hiç takip edemedim kulp durumu nedir.
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )
fed btc grafik dip seviye bazlı diyorsan btc nin sürekli gil get yaparak altları ezmesi lazım. ve sadece mayısla kalmayıp haziranda da 0.50 yaparsa bir ihtimal. yoksa olma ihtimali çok zayıf. Yok denecek kadar az
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )
tersinden bak birde grafiğe yukarıdaki oklara... 41.700 mutlaka geçmeli.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )
yanlış grafik oldu bu abşkasına atılmıştı. karıştı hatlar
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )

tersinden bakarsan üstteki oklara bak.ama hala benim 41.700 ü geçemedi oda ayrı bir vaka.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )
dostum bu grafik tamamen fed 0.50 69 milyar dolar lık bilanço daraltmasına istinaden çizildi.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()zaten ikili tepe oluşmuş dibi görmüş şimdi yatay kanal içerisinde.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fazla uğraşamadım. Anca bunu çizebildim üstad
Mirzo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798898 Grafik detay ve yorumları
mantıklı ama oluşum olursa getiriside çok
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798835 Grafik detay ve yorumları
flamada olabilir ama yükseliş kısa vadede olur mu? üçgen daha mantıklı geldi bana doğu
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798802 Grafik detay ve yorumları
valla hocam en mantıklısı bu en son attığım grafik görünüyor. zaten grafik fed odaklı
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798796 Grafik detay ve yorumları
hocam dikkatli bakarsan üçgen var gibi üçgende ne tarafa kırarsa üçgen dip seviyesi yüksekliği kadar o tarafa kırar o da 0.8 usd t liğe tekabül ediyor gibi. belkide ben mi yanlış görüyorum
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc (fed )

0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed 0.50 yapar bilanço daraltmasına gitmezse bir nebze iyi. powel güvercinde geri kalan fed üyeleri şahin. dün bir üye haziran da da 0.50 yapmalıyız diyordu. Piyasa fed e kilitlenmiş bakalım ne sonuç çıkacak.
Paradoorr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798692 Grafik detay ve yorumları
dısklıke moda oldu boş ver hocam. yeni bir btc üzerinde çalıiıyorum.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()üçgen formasyonu görünüyor ne tarafa kırarsa 0.80 usd t lik bir yön gözüküyor. Yukarı için 2.40 aşağısı için 2.02 yi kırmalı
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()eve geldim gmt ye bakacam şimdi.
By$hero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()100 görmesine görürde geçen bir ara üzerinde çalıştım 105.42 yi kırarsa 116 ve 125 var. Dirençleri geçemediği için satış yiyior.
Paradoorr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #30798503 Grafik detay ve yorumları
bana bir şey mi yazdın mazar hocam . senin profilde şu dısklıke verenlerle ilgili paylaşım var. en sonunda şüphelendiğim herkesi engelliyecem.
mazar için cevaplandı (yorumu göster)