Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81081
Üye puanı:16407
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:630. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Arkadaşlar bu grafik doğu tekrardan hesaplamam için ricada bulundu. çizdim geleceği anlamı taşımaz. daha önceki grafiğimiz hatalıydı. bunu sırf gerçek boğa kelebek formasyonu bu şekilde olmalı diye çizdim.
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: doğu kelebek daha makul deminki alçalan takoz?
doğu attım unuttum d yazmayı grafik d en alt dip olan yer. grafiğe bakarsan anlarsın.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()@LostPassenger haklısın doğu şimdi hesapladım kelebeğe denk gelmiyor gelmesi için bu grafik şart.

0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()sec le iş zor bir türlü xrp ile davayı bitirmedi sürekli uzatıyor davayı.
harunbey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()37.630 i teyit i almalı sanki üstadım.
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()eyvallah hocam bence zaten herkes aynı düşünceyi paylaşırsa o ortamdan hayır gelmez. Bazen düşünceler çatışmalı ki doğru yolu bulalım. Seviyeli her türlü bilgi alışverişine veya karşıt düşünceye açığım.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()fed faiz artırımlarına fazla dayanamayacak havlu atacak bence.1-2 den sonra pes edecek.
harunbey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: doğu kelebek daha makul deminki alçalan takoz?
ne edek elde olan bu? az grafik çalışalım o zaman.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()burda katılmıyorum size.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam al sat uğraş işteyen bilgi birikim isteyen bir şey çoğu kişi yapamaz.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()vadeli işlemlere de sınırlama getirilmeli. yoksa küçük yatırımcı sürekli ezilir.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam en iyisi hodl bırakacaksın fed ten kurtulana kadar. sürekli vurup kaçmak yani al saat bazen bırak günlüğü dakikalık al sat.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()ben deki rakam 14.87 değilde ...14.9897 kritik rakam hocam. kırarsa 15.06 15.23 ve 15.90
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bence o rakamlar 92 milyar dolalık bilanço daratmasında yani temmuz aylarında belki haziranda o kadar bilanço daraltması yok.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: doğu kelebek daha makul deminki alçalan takoz?
doğu burda zaten oluşmuş kelebek ölçüsünde 42.800 e gitmiş. bu yenisi üzerinde az daha çalışacam
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bunda temel teknik nedir diyince bende daha önce çizdiğim. kelebek formasyonu attım sadece.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam kime ne söylemek istiyorsanız ona yazın bana bir imada bulunacaksanız net yazınız. benim sayfa da grafik bölümünde attığım grafikler belli. bunun haricinde bana bir şey söyleyecekseniz açık olun. ikincisi ismini bilmediğim insanlara üstda ve hoca olarak hitap ederim.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam bırak 14.87 i şu anda 15.90 olmalıydı ama mb kkm parasını bolca harcıyor.
USTAMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()bende sıkıntı yok onu yazan Sherloch hoca. ben zaten bekliyordum. hatta hala gelip gelmeyeceği belli olmayan 35.700 de potada. gelir gelmez o ayrı dava.
Kimsin_sen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Arkadaşlar aslınde herşey boş. Bu vadeli işlemlere kısıtlama gelmediği sürece hep küçük yatırımcıyı tokatlayacaklar. Kumarhanede kazanan tek tük olur hep kumarhaneci kazanır.