Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81069
Üye puanı:16401
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:620. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ath tan sonra 1.8 t uakın para çekilmiş hocam.500 daha çekilme imkanı var o zaman altlar pert olur, powel haziranda 0.50 ye yanaşmasada diğer üyeler istiyor,0.50 yi geçtim varlık alımları azaltımı miktarı çarşamba fomc tutanaklarında belli olur. aylık 96 milyar dolar olursa kötü 48 den başlarlarsa eh. biz abd enflasyonunu yakından takip etmemiz lazım. enflasyon yavaşlamazsa fed daha agresif olur.
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()önündeki sıfırları yazmıyorum 1140 stop koyarsanız uygun olur
ANK82 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam hiç dikkat ettin mi bilmiyorum 30 altı altlara giriş olmuyor, olanların çoğu da bot hesap, bu hafta çarşamba ve perşembe fed i izleyeceğiz çarşamba fomc tutanakları perşembe işsizlik verileri.
Panalgine için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()anlamadım nasıl dostum.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()1h ta hayırlısı 29.622 üzerine atamazsa , muhtemelen aşağı süzelecek biraz
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc şu an tibari ile bandı ters sardığımızda 13 mayıs hareketinin tersin yapıyor.31.400 ü kıramazsa aşağı sert iniş yapacaktır. tabi be dedim diye%100 olacak anlamına gelmez, belkide hiç olmaz, tedbirli olmanız için yazıyorum. ama risk yüksek derecede mevcut.
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()kısada 4h ta bolinger bandı en geç yarın akşama kadar patlayacak, al satçıysanız sıkıntı yok al yatçıysanız dikkat ediniz.
ES_26_ES için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()btc gene yolcuları topluyor gibi. Al sat yapan arkadaşlara bol bereketli kazançlar, şahsen 31.400 görmeden almam alsamda saatlikte satarım. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Birazdan dediğim ikisinde de mezar taşı doji oluştu yükselse bile düşecek
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Hem btc hem ape salacak birazdan
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Arkadaşlar bırakın halving i galiba tek gerçek var abd elindeki silah fed gerisi teferruat. fed şimdi desin faiz artirimlarini askıya aldım, varlık alımlarını azaltimini durdurdum. Ath oluşur. Onun için sadece usa gerisi boş
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Ben düşecek demiyorum hocam, grafikler ekonomik veri, dxy nasdaq fed, amb düşecek diyor, geçen yıl la bu yıl bir değil, para anavatanina kaçıyor
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()şu anda total kripto piyasa değeri1.2 T bu 700 m ye kadar düşebilir, dikkatli olmakta fayda var.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: btc gap boşlukları
gene mi aldın?
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: AYI PİYASASI BİTCOİN
hocam 2023 te abd enflasyonu düşerse muhtemelen fed varlık alımı azaltımını durdurup faizlerde ya düşük veya aralıklı artırımı düşünebilir, onun için kısada abd enflasyonu çok etkili olacaktır. btc için.
super_conqueror için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()aynen hocam boş boş ekrana bakıyoruz, şu anda sağlam bir düşüş olursa tekrar yukarı bir atak olacaktır o esnada vur kaç yapabilirsek, yapacağız yoksa beklemeye devam.
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam btc 30 Altın da kaldıkça altlara giriş olmuyor, gözüken alımların çoğu bot hesap
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()25 mayıs çarşamba fomc tutanakları 21.000- 26 mayıs perşembe 15.30 işsizlik haklarından yararlanma verilerini takip edeceğiz hafta ya
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()hocam elinde mal yoksa günlükte al sat yapmıyorsan şimdilik bulaşma derim.
Mustafa_zanat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ekleme değil di hocam o btc nin gidebileceği maksimum noktaya 40usdt ekleyeyim dedim.
Mustafa_zanat için cevaplandı (yorumu göster)