Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81067
Üye puanı:16399
Takipçileri:415
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:613. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: #31268487 Grafik detay ve yorumları
Akif hocam V formasyonu dediğin üçgen yüksekliğ mi?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Şahmeran_2525 yorumu ()deniz nörüyon?
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: süper ayı bayrak(olur mu olmaz.. ya olursa)

arkadaşlar olma ihtimali yok ama gene akınızın bir köşesinde olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()arkadaşlar şimdi herkes belirli bir rakam bekliyor ama o beklenen rakamdan kimseye mal yedirtmezler oda aklınızın bir köşesinde bulunsun.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()ons tamamen fed odaklı muhtemelen bu ay 0.50 ve 46 milyar dolar lık bilanço daraltması olacak, fed e kadar boynu bükük olur fiyatlamasını yapar fed ten sonra gene devam bu sefer temmuz fed fiyatlaması başlar temmuz fed den sonra alımlara başlanabilir. Âmâ gram gümüş veya altın alınacasa usd den dolayı fazla zarar ettirmez, gramı da ben ce 15 haziranda ges talep toplamaya göre bakmak lazım çünkü talep görürse, pek göreceğini zannetmiyorum, âmâ görmekte gene fayda var, talep oluşursa usd düşer. Dolaysıyla gram gümüş ve Gram altın da düşer. yok talep görmezse zaten sıkıntı yok onun için 15 haziranın bir hafta sonrasını görmekte fayda var.
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()çay içme zamanım yoktu uzun yol geldim.6 saattir yoldaydım.
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()h. b yeni eve geldim yoldaydım pc başına oturdum
lehfi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()s. a hayırlı akşamlar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bu arada arkadaşlar bana uyup xrp almayın sec e karşı davayı kaybederse çöp olur, benim alimlarim 2023 3 çeyreği için bu yıl için değil. Birde ben her tepede satıp tekrar dususlerde alıyorum böylelikle miktar cogaltmaya çalışıyorum, anlayacağınız bunda bile alıp üzerine yatmıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Şimdi direk 19 a düşmesi farklı zigzag şeklinde düşmesi farklı hocam direk düşerse problem yok ama zigzag şeklinde düşmesi ekstra panik yaratır ve ekstra satış olur, ada 0.300 gibi dip olur gibi dediğiniz rakama düşerse, zigzag şeklinde olursa 0.200 gibi olabilir, olur demiyorum
Preonstar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Hedef 23.818 panik satışları eklenirse 20.900 ama bu fedle mi temmuz fedle mi gelir bilemem. bu fed öncesi alım lari bitirip temmuz fed öncesi malı boşaltıp tekrar alım pozisyonuna geçeriz muhtemelen, bu birazda abd enflasyon ve işsizlik verilerine bağlı, elimde az bir miktar ape var ve 2023 3 çeyreği için xrp topluyorum, bu dönem btc harici diğer coinler çok riskli, alım yapılacaksa bile 10 parça her btc ignede birer parça alınabilir ama al yatlik değil fed sonrası ilk tepede mal bosaltilmali. ytd
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Zigzaglar devam edecek fed gününe kadar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Hocam vadeli de işlem açmak kolay ama yanlış zamanda yanlış rakamdan açmak batırır insanı. siz gene 29.200 den mi işlem açtınız
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Günaydın dostlar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Vadeli tarafinda işlem yapan arkadaşlara sormak lazım yüklü short varsa onları patlatmak için yüklü long açılmazsa neden olmasın ama dediğim gibi vadeli tarafındaki arkadaşlara sormak en iyisi, şu anda fed 0.50 ve 46 milyar dolar lık varlık alımı azaltimini fiyatliyor, fiyatlama fedle sona erer.
Yako54 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Herseyde bir hayır vardır diye bakıyorum. Bazen hayırsız diye bildiğimiz işlerde de hayır vardır mantığı ile yola devam. Bakalim mevlam ne eylemiş se güzel eylemistir
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Kanatlarına zarar gelmesin
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Bereketini görün
Kahve_rengi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()İyi ne olsun bu aralar sağlık sorunları ile bogusuyiruz millet 3 ün 5 in derdine düşmüş sağlık olmazsa hepsi boş. Sende durumlar nasıl vadeli tarafına süper loto talip olmuş diyorlar.
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Roketci kardeşim elon seni spx almış diye duydum
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)