Üye adı:Şahmeran_2525
Kayıt tarihi:13 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Kimlik:Doğrulandı
Yorum sayısı:81099
Üye puanı:16426
Takipçileri:419
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Sudan çıkmış bir balina, karıncalar tarafından ezilir.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9956,31 Nakit puanı var
T. Puan:9956,31 Gram & Puan birleşimi
Başarı:635. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()1 ve 2 daha olası görünürken ileride biz neyin beklediğini bilmediğimiz için 3 en son düzntya düzeninin altüst olduğu yapıdır
@Meva_
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()muhtemeln genelde bunlardan biri olacak, değişen jeopolitik risklerde ve dünya düzeninde karşımıza neyin çıkacağını bilemeyiz
@Meva_
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: 12 Haziran 2026 Altın 4 Saat
2 senar yo var uzunda 2 sinide atayım size
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()herkese bol kazançlar kusurum olduysa affola ben riskli varlıklar sayfasındayım biraz orada takılmam gerekiyor ana eksenimiz shortçu olmam nedeniyle o taraftır, herkese bol kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()anladıysam arap olayım dostum, bence relax olmak lazım
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()arkadaşlar ons mumu akıda kalmış büyük resime değil küçük resime bakıyorsanız 1 ihtimal hem g7 zirvesi hem fed ten dolayı askıda kalan mumun aşağı inmesi 2 sihtimal benim kartal keçi dediğm sizlerden bazıların fomo dediği yukarı çıkarak yukarıdan aşağı inmesi kartal keçi tepki değildir(kaya kartalı avını yukarı çıkararak aşağı bırakır) tepki üstüdür herkesi dönüşe ikna eder yeni yatırımcı içeri alarak düşer,
Ons için Şahmeran_2525 yorumu (2 gün önce) Cevap yaz
4215.064 peşine yani yarın 4319 iğneli 4349.659, geçemezse kartal keçiye kalır yani anlayacağınız dille fomo
https://altin.in/sahmeran_2525/5
burdaki 2 tepki boyu olan 4349,659 kartal keçi değildir kartal keçi için 4470-80 aralığına yükselerek ordan düşmesidir,
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()alışkınım üstadım.
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()size katılmakla beraber dünya değişiyor öncelik sanayiye peşine yapay zeka ve teknoli şirketlerine ondan sonra borsalara , borsalardan sonra sanal a en son ne kalırsa onsa, size bir örnek vereyim, spax halka arzı olmadan t. o. k. e. n i önden çıkıp satışlar başladı, abd deki çoğu şirketin amazon google tesla sandisk ismin saymayacağım bir sürü şirket te alım satımlar sanal yani rikli varlıklarda sergilenmeye başladı
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()dolaysıyla ons ta al yat dönemi biter, al sat dönemi başlar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()ben kendi fikrimi söyleyeyim size Altın güvenli limandır, risk varsa eldekini kaybetmemek için yönelir, riks ortadan kalkarsa güvenli manadan gemi kalkar yeni ticaret yolları arar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()sizce anlaşma oldu, hürmüzde problem kalktı, brent düştü ons yükselir mi yüksel mez mi veya para borsalara riskli varlıklara sanala mı, metal e mi kayar ons altına mı sonuçta onsu yükselten merkez bankaları, savaş ı önden sattın alıp onsu depoladılar, enerji yüzünden enflasyon arttı bu seferde depoladıkları altını satmaya başladılar, risk ortadan kalkarsa dünyada ki ülkelerin merkez bankaları nasıl bir tutum alır.
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: 12 Haziran 2026 Altın 4 Saat
genel mi kısa mı , yani genel gidişat mı al sat al yat aylık haftalık ne için soruyorsanız ona göre yapayım
Meva_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Atıyorum a enstrüman ı ni tl ile aldın fiyatı afaki 100 lira olsun 6 ay bekledin,110 liradan verdin,6 ay sonra dolar kuru zaten %10 artacağı icin 1 karda değilsin 2 enflasyon nedeniyle zararda sin, bizim ülkemiz avrupa ülkesi degilki %3 5 enflasyon olsun
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Birde bu yatırım denen enstrüman dolar la hesaplaniyorsa dolarla hesaplayacan tl ile hesap lama nedir, bakıyorum çoğu sayfaya şu tl fiyatı ile aldım şu tl fiyatı ile sattım, ee dolar kuru her gün artiyoor o ne olacak
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: 12 Haziran 2026 Altın 4 Saat
İşte ablam yatırım kişiden kişiye değişir ben bekleyemem biliyorsun, bir şeyi alayım 6 ay 1 sene 2 sene bekleyeyim, nerden ne vurursak kardır
Sinembas için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Şahmeran_2525 yorumu ()Konu: 12 Haziran 2026 Altın 4 Saat
Ustadim, arkadaşlar a da diyorum önce bir seyi almadan önce ben bunu nicin alıyorum diye kendinize sorun,1 al sat bilgi birikimiz tecrubeniz varsa en güzelidir 2 al yat, bu pozisyon türü genelikle risk almak istemeyen zamanımı sürekli ekranda başında gecirmeyeyim, düşsün çıksın önemli değil, bundan kar değilde, parayı koruma amaçlı yatırım yapayım (kripto bunun için cok riskli) bu para ileride lazım olursa kullanayım diyenler içindir, gelelim örneklere Altın dolar cinsinden kim ne derse tepe gördü 1 2 yilda bu tepeyi kırması cok zor, al sat ci iseniz dususlerde alıp tepkide vermeniz gerekir, al yatci iseniz 4000 altı gelirse 4 eşit parcada toplayın. Bu seferde burda yatırımı hangi gözle baktığınıza bağlı tl ile bakiyorsaniz o kar değildir çünkü bizim ulkemizde surekli dolar yukselmektedir, fiyatu tl cinsinden belirleyende dolar olduğuna göre gümüş birden aşağı gelmesini beklemeyin elbette al sat çoğu sefer verecek, cogu sefer tepki yapacak, k. r. pto çok riskli varlık dip dibe yakın almadığınız zaman paranız pul olur
honeyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()düşse veya çıksa 4500-4800 usd aralığı eğer ki gelirse hiç affetmeyin dolar olarak tüyün, çünkü dolar bazında bir daha bu fırsatı vermeyecek bu kısa için demiyorum genel için
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()ben tl den 6000 liradan aldım 6 ay sonra tl fiyatı 8000 oldu değil, dolar değeri tl değeri yükselir çünkü dolar kuru yükseliyor yükselecek özelikle ağustostan itibaren
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()3 ekim 2022 den dolar bazında yapılan büyük yükselişler olmayacak yanlış anlamayın dolar bazında tl yi demiyorum, yani peş peşe büyük mumlar hacimli yükselişler
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Şahmeran_2525 yorumu ()arkadaşlar aşağı insede yukarı çıksada son bir çıkış verecek peşine alçalan takoz içinde kaldıkça 6 ay zigzag apacak