Üye adı:Roket_
Kayıt tarihi:13 Ocak 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:676
Üye puanı:68
Takipçileri:16
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Sakarya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR9 Haz 00:00
Avrupa Merkez Bankası Başkanı Lagarde'ın Konuşması
EUR10 Haz 03:00
Avrupa Konseyi Toplantısı
CNY10 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
TRY10 Haz 10:00
Sanayi Üretimi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Gıda Ve Enerji Hariç Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
USD10 Haz 15:30
Gıda Ve Enerji Hariç Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
USD10 Haz 15:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
CAD10 Haz 16:45
BoC Faiz Oranı Kararı
CAD10 Haz 00:00
BoC Basın Konferansı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()yunus bey 1740 fit için hazırız :)
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Yok daha neler :) sitede tek anlamında dedim sanki bütün döviz kurları adamın ağzına bakıyor bişey söylesede o seviyeye gelelim der gibi :)
Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Ben diyorum heykeli dikilecek adam diye =)
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Konu: #21083846 Grafik detay ve yorumları
Maşallah yunus abi Altın in sitesinde heykeli dikilecek adamsın
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Mutra dayıyı bekliyoruz indirecek altını gelince alıcaz 360 lardan neden pahalıya alayımki... :)))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Zengin insanlar girişimci yatırımcı olduğuna inanıldığı için zaten yaptıkları yatırımlarla çok fazla vergi verildiğine inanılıyor çoğu bu vergilerden bu yüzden muaf böyle saçma bi hayattayız işte...
OM3R85 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Uzun zamandır takip ediyorum sizi hocam ilk defa alım yaptıktan sonra bu kadar çok düşüş oldu genelde alım yaptıktan sonra maksimum 3 dolar düştükten sonra bize kemerleri bağlatıyordun sağ salim kazasız çıkıyorduk zirveye bu seferde öyle olacağına inanıyorum :)
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Kuyumcularda sipsar olmuş... amerikan borsası kapalı diyip yok bilmem ne piyasası kapalı diyip kendi istedikleri gibi fiyatla oynuyorlar her yerden tokat yiyoruz resmen
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Evet hocam
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()35 gr daha alıcaktım vergi yüzünden alımım 34 e düştü 140 tl ye yakın bi para kesildi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Satarken almıyormu vergiyi farkı koyuyor diye biliyorum
Q777 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()376,20 den 32 gr daha ekleme yapılmıştır.. 5 parça 32 gr alımlarım dueuyor
380.20 = 32 gr
379.60 = 32 gr
377.40 = 32 gr
376.20 = 32 gr
Son bi 50 gr Altın daha almak istiyorun fırsat verirse...
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()tfx sabitlemiş 382 satış 375 alışa ons insede çıksada umrunda değil
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()tfx 3 tl alttan 3 tl üstten koymuş yani ne aldırıyor nede sattırıyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Nasıl için rahatlamaya başladımı :)
Ali_xx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()@NeT42 günaydın hocam %50 lik diğer alım için 374 75 seviyeleri alım için uygunluğunu koruyor değilmi?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Sabret çıkacak daha düşmez biz hep buralardan alım yaptık 379 dan bile alımım var 375 görürse yine alıcam
Ali_xx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Ya burası dip se ? Burdan yolu 390 lar sa ? O ihtimalde var
Jix58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Bu mesejına tüm satış emirlerimi iptal ettim hocam =)
NeT42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Roket_ yorumu ()Milleti panik yaptırmayı bırakın artık :) düşüş falan yok minimum 375 Altın a düşmez durum yukarı yönde