ALTIN ONS

$1737.8650

Güncel: 06:26:36

USD/TL

6.8147

06:26:48

EUR/TL

7.5876

06:26:48

PARİTE

1.1135

06:26:44

STERLİN

8.4425

06:26:44

GÜMÜŞ

3.9802

06:26:48

XAG

18.1510

06:26:48

PLATİN

185.8371

06:26:44

XPT

840.8600

06:26:44
Gece
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1135 06:26:49
EUR 7.5876 06:26:49
USD 6.8147 06:26:49
ALTIN ONS $1737.8650 06:26:49

Profil sayfası: Mutra_dayı

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Mutra_dayı

Kayıt tarihi:05 Mayıs 2020

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:3107

Üye puanı:818

Takipçileri:609

Takip edilen:5

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (1.6.2020 01:41:36)

Cezalar: Altin.in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma, konu dışı yorumlar, ilgisiz grafik paylaşımı, geri bildirim ihlali ve/veya reklam paylaşımı nedeniyle bu üyeliğin bazı hakları 02 Haziran 2020, 06:14:02 tarihine kadar devredışı bırakılmıştır.

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Kişisel Görüş ve Yorumları

Dışarıda ne yaşanırsa yaşansın
istikametinizi bozmayın.
İşinize bakın proğramınıza odaklanın
Kalıcı eserler bırakmaya, insan yetiştirmeye ve nesilleri ıslah etmeye yoğunlaşın.
Tüm bu kargaşa ve boğuşmadan geriye kalacak olanlar faydalı eserdir.
Yetişmiş insandır, bozulmamış nesillerdir.
MURAT ÇINAR


BANA DESTEK. DİRENÇ. GRAFİK SORMAYIN.

DESTEK:TAKİPÇİLERİM
DİRENÇ:SABRIM
GRAFİK:BEYİN GRAFİĞİ dir.

BİLGİ PAYLAŞINCA GÜZELDİR.

GEREKSİZ ELEŞTİRİ GİZLİ HAYRANLIKTIR.

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Polat58 @Gökhan77 ben onun adını değiştirdim..399 millete alım yaptırdı.

şimdi yatırımcıları tersten kurtulmayı bekliyor. bende kolay bulunması için

@399gökhan koydum adını:)

Polat58 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Polat58 dosya kalabalık kardeşim.

399gökhan onun dosyasını rafa kaldırdım o gerekli dersi aldı.

2kişi kaldı. onlarda gelsin. onlarında dosyasını rafa kaldırıcam:))

Polat58 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Polat58 yok kardeşim geldim dedim sen kayboldun:)

Polat58 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Karayiğit ALLAH razı olsun kardeşim

Karayiğit için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@SALİSE008 ben hep buradayım kardeşim. ben bazı arkadaşlar gibi bir hafta ortalardan kaybolmam:)

Merhabalar Mutra_dayı,
Altin. in kurallarına uymayan ve üyelerine yakışmayan üslup, polemik, tartışma veya konu dışı yorumlarınız nedeniyle üyeliğiniz 29 Mayıs 2020, Cuma 11:20 tarihinde askıya alınmıştır. Üyeliğiniz 31 Mayıs 2020, Pazar 11:20 tarihinden sonra tekrar aktif hale gelecektir.

https://altin.in/bildirim

SALİSE008 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@ARGENTUM_TR Gram altın için Mutra_dayı yorumu (6 gün önce)
@heo- yekk yoj kardeşim ben öyle bir şey demedim şalaleci değilim.
370li rakamlara ineceğiz dedim.
ve görüldüğü gibi oradayız.
şelalecilere aldırış etmeyin. altının
şuanki değeri.365 380 arasıdır. ne şelale ne fişek olan değer

heo_yekk için cevaplandı (yorumu göster)



https://altin.in/mutra_dayi/27

ARGENTUM_TR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@ARGENTUM_TR Gram altın için Mutra_dayı yorumu (6 gün önce) Cevap yaz
@Okantopcu haziranda net bir rakam veremem ama altın değeri 365 380 arası olacaktır.

dolar 6.86 üste sağlam destek.6.77 6.74..6.56..6.38..6.25

yani destek sıraklaması vermişim ve haziranda diye bahsetmişim.

https://altin.in/mutra_dayi/25

ARGENTUM_TR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@ARGENTUM_TR bak kardeşim. dolar herhafta bir alt desteğe düşecek demişim.

6.77 6.73..6.56..6.38.. ve 6.24 the end yok daha nasıl bir veri istiyorsun anlamadım

ARGENTUM_TR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

Gram altın için Mutra_dayı yorumu (5 gün önce) Cevap yaz
Gram altın için Mutra_dayı yorumu (7 gün önce)
@Veteriner_Hekim bak bakalım sen hayatında böyle net bir tahmin yapan gördünmü?


arkadaşlar Gram hakkındaki genel yorumumu paylaştım.

bu hafta ve son hafta alım yapacak olan arkadaşlarımız varsa

biraz temkinli davransınlar. diye düşünüyorum..

1753 bandına iğne atıp dönen onsun sonraki hedefi 1731 seviyesidir.

altın 382.50(379)bandında günü kapatıp. haftalık düşüş le birlikte 370 bandına yerleşicektir.

dolar kuru açılışı büyük ihtimal 6.90 kuru altında açıp 6.80 bandında

devam edecektir.

kısa vadede (haziran)doların geleceği son nokta 6.25 öngörüyorum.


önemli olan ayın son haftası.. yani ay sonu biliyorsunuz ki kar satışları geleceği için dikkatli olmak lazım



https://altin.in/mutra_dayi/20

ARGENTUM_TR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Nemaproblema06 akşam açıklama yapıcam kardeşim

Nemaproblema06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@ARGENTUM_TR sen nerden çıktın şimdi kardeşim birde yanına çakma yıldız koymuşsun:)

ARGENTUM_TR için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@bay_banker biliyorum kardeşim. aynı fikirdeyim ama gerçekleri.

balçıkla örtemeyiz.

bay_banker için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 rezil olan sensin 5 yıldır buradasın ama

ha ben halen bu yaşta sakız çiğneyip ağzımdan çıkardığımda da kelime yapıştırıyorum diyorsan o ayrı tabi
herkesin farklı bir sakız çiğneyişi vardır.

dikkat et çiğnerken balon yapma olmayan yüzüne yapışabilir. sanada kolay gelsin:)

Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 yorumlarımı iyi yorumlamamışsın kardeşim.

ben herhafta bir destek altına düşen dolar kuru var.

6.77 ve 6.73 kırılırsa 6.56..6.38 ve 6.25 kadar haziran sonuna kadar gelecek bir dolar kuru olacak demişim.

ama siz onu hemen bu haftaya taşıdınız:)

Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Altın_avcı yok hocam akşama antreman yapıyorum.

zarar ettim diyor . sonra yok hesap kes yapmadım diyor.

açıkla diyorum açıklayamıyor. :))

Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@my_life ben sizi ima ederek bunları zaten paylaşmadım. ama bu arkadaşlar burada

takipcisi olan ve onlara göre hareket edecek kişiler varken.

399lardan 400lerden bahsederlerse yatırmcıya al demesine gerek kalmaz yatırımcı alım yapar.

benim onlara kızdığım nokta asılsız senaryo yazması..

my_life için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Semih007 anlat ozaman zarar ettim dedinya

Semih007 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 gönderdiğim son senin yorumuna cevap bekliyorum.. bak sende 355 olacak alma demişsin

Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 Mutra_dayı (18 saniye önce) Cevap yaz
@my_life Gram altın için Gökhan77 yorumu (1 hafta önce)
Asla hayır 375 değil. bekle. duserse 360 355 340 gelirse şayet 1 lira için alım yapilmaz asla. yapma. BUDAMI yalan sence bak hocam diyorsun arkadaşa:)

tamam ozaman yatırımcıya verdiğin bu yoruma açıklık getir. hani siz alın almayın diyormuşsunya


https://yorum. altin.in/tum/gram- altin

Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@my_life Gram altın için Gökhan77 yorumu (1 hafta önce)
Asla hayır 375 değil. bekle. duserse 360 355 340 gelirse şayet 1 lira için alım yapilmaz asla. yapma. BUDAMI yalan sence bak hocam diyorsun arkadaşa:)

https://yorum. altin.in/tum/gram- altin

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 Gram altın için Ada01 (1 hafta önce)
Tmm hocam anladım en dip neresi buradan daha inmez diyeceğiniz
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)

Gram Altın için Gökhan77 yorumu (1 hafta önce)
Bana göre 340 ama bana göre piyasa bu ne olacağı belli
@my_life evet kardeşim iftira diyorsun ya kendi ağızlarıyla verdiği bu yorumlardamı yalan

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 ada01 adlı yorumcuya verdiği cevap alım yapmak istiyor .

verdiği cevap

Gram altın için Gökhan77 yorumu (1 hafta önce)
Asla hayır 375 değil. bekle. duserse 360 355 340 gelirse şayet 1 lira için alım yapilmaz asla. yapma.

sonra engeli bittiği gün geliyor ben alım yaptım 368 den sende inşallah yapmışındır diyor:))

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

Gram altın için Gökhan77 yorumu (1 hafta önce)
Valla kendi adıma konusayim 340 lardan fullerim kapatır ekranı giderim ardıma

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 Gram altın için Gökhan77 yorumu (3 hafta önce)
Poguz bak kanka 4xxlerden ne kadsr gidecek ben 400 lerde saticam

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@my_life ben demiyorum kardeşim kendi yorumlarını atıyorum bekle sabırlı ol bence

my_life için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@semih077 nasıl kaybettin zarar kesmi yaptın anlamadım. sen anlat ben senin hesabını yapayım.

Semih007 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77
Gram altın için xxx (3 hafta önce)
Evet geçen fed öncesi de öyle yaptı fiyatladı. Beklemeye devam hocam orta vadede 408. Sizce nasıl fiyat?
Gökhan77 için cevaplandı (yorumu göster)
0
Gram Altın için Gökhan77 yorumu (3 hafta önce)
Ben 400 den sonrasi için hiç bakmadim tepe konumum şu an 399

sözüm beş senedir burada ve milleti 395 alım yaptıran yorumu

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Gökhan77 ve @dokuz hanım 399 ve 420 nin mucitleri yanimillete 395 alım yaptıran ikili

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

evet arkadaşlar @Gökhan77 dosyasını an itibaren açıyorum:)kendisi aramıza teşrif etti

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Zeynepim bak kardeşim seni engellemiştim.

sadece bu tavırların bana karşı değil.

benden sana abi tavsiyesi. yatırımcı olmadan önce.

toplumda nasıl hareket edilir ona dikkat et bence

Zeynepim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

BİRAZ SABIR ARKADAŞLAR:)

Gram altın için Murat1414 (2 gün önce)

Yükseliş bitti mi

Mutra_dayı için cevaplandı (yorumu göster)

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu (2 gün önce) Cevap yaz
@Murat1414 kardeşim son hareketi kaldı..

1719 kırarsa 1731 harekatı sonrası aşağı yönlü kar satışları.

tabi şuanki 1719 kırması lazım kıramazsa kısa yoldan aşağı:))



https://altin.in/mutra_dayi/3

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

arkadaşlar bakın yorumlarımı takip ederseniz..

ve iyi yorumlarsanız. size çok faydalı olacağını düşünüyorum..

şimdi atacağım son gün yorumuma bakıp ona göre değerlendirme yapabilirsiniz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@sendemi_0 aynen öyle kardeşim akşam açıklama yı yapıcam:)

sendemi_0 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@27ESK02 beklentilerimde bir değişiklik yok kardeşim . yanlız şunu söylüyeyeim.

aynı alım fırsatı yine gelecektir. ozamana göre bakarız..

ytd. yazalım engel yemiyelim:)ytd

27ESK02 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Posedion46 tama kardeşim piyasayı etkileyecek yorumlarla akşam burdayım:))

Posedion46 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Hepyek66 o senin masgotluğun kardeşim akıl başta olur dilede değil.

sen dilini kullanmaya devam et:))

Hepyek66 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@TheGold hayırlı olsun kardeşim ALLAH razı olsun siz kazandıkca bende memnun oluyorum:)

TheGold için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@dalorenko dikkate alıcam kardeşim sağol

dalorenko için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Altın_avcı hocam çok üzülüyorum sonra:(

Altın_avcı için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Mutra_dayı yorumu ()

@Thanatos biliyorum herkes şuan benim açıklamalarıma kilitlenmiş durumda

niye cuma olmadı. devamı nasıl olacak tl. deki arkadaşlar Gramdaki arkadaşlar.

hepsinin açıklamasını yapıcam. şimdi şu cevap haklarımı kullanayımda:)

Thanatos için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.