Üye adı:RedStone
Kayıt tarihi:19 Ağustos 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4874
Üye puanı:561
Takipçileri:109
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Burada boşa zaman harcayacağına biraz grafik çalışsan bir daha da terste kalmazsın!
bıgbos_ss için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Cebinde 1 centi olmayan da sizler için aynı kelamı ediyor!
ahmetkasım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Ben dostlarıma aldıracaktım onlar trade etmiyor. Bu yüzden dibi kovalamaca hesabı yaptık.22 ons civarında iken alabilirsiniz dedim ama beklemeyi yeğlediler!
grafik düşüş trendini dün kırdı!
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Biraz daha hızlanabilir
ben olsam bu ayki mumu 7.262 civarı kaparım!
H_Potter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Gold güldürüyorsun beni:D
Sizi 7 tl Altın da hiç düşünemiyorum
Ne moral ne sabır kalır sizlerde!
Allah sabır versin diyelim!
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Gümüşün önü çok ama çok açık!
Beklediğim fiyat bir türlü gelmedi. Şubat da geldi geldi yoksa uçuş!
KRAL001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Ne anlatmaya çalışıyorsun bilmiyorum
200 AO 7.361 bilmiyorum hangi paremetleri seçiyorsun!
Genç_Bakış için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()200 AO 7361 idi
Genç_Bakış için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Onu çoktan aşağı kırdı!
Genç_Bakış için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Bu teknolojiden korkulur!
Allah bilir MB dolar tabelasını da hacckkler:D
Kadim_çınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Tl talep olmayınvca makineler dolar basıyormuş:D
Kadim_çınar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Mb niçin baskılasın!
Parasımı!
imkanı!
vaktimi!
var !
Kimle oynuyorsunuz bu oyunu ilk onu öğrenin!
bıgbos_ss için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Pozisyonun ne Nik!
Nik10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Faiz benim umurumda değil!
Faizi harram olduğu için uzağım!
Enflasyon artışında kur artışını hep desteklerim ama fazlasını değil!
Dolar PY oynatıyor, Mb değil!
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Rakamları nereden buluyorsunuz :)
Mb rezervleri bakın!
2 sene evvel ne idi şimdi ne!
jewelantonyquinnn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Gelir inşallah Mart ayında bekliyorum!
uğurtan_can için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Ben de kuru faize tercih ederim ama senelik enflasyon artışı oranındaki kur artışına!
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Üç kırmızı mum dan sonra düşüş gelir maalesef!
Günlük grafiğe bakın!
canozu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()Bu aylık! yalnızca çizgi!
Günlük grafiğime bak !
İlk attığım!
Nik10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için RedStone yorumu ()@canozu
Öylesine çizgiyi göstermek için çizmiştim ama ara da bir trend daha var!
ve 6.55/6.60 değip bende döner diye dünüyorum