ALTIN ONS

$1552.3400

Güncel: 09:51:42

USD/TL

5.9422

09:52:04

EUR/TL

6.5866

09:52:04

PARİTE

1.1084

09:52:04

STERLİN

7.7644

09:52:04

GÜMÜŞ

3.3967

09:51:56

XAG

17.7594

09:51:56

PLATİN

191.8572

09:51:58

XPT

1003.1700

09:51:58
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1084 09:52:05
EUR 6.5866 09:52:05
USD 5.9422 09:52:05
ALTIN ONS $1552.3400 09:52:05

Profil sayfası: Kadim_çınar

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Kadim_çınar

Kayıt tarihi:19 Eylül 2019

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1271

Üye puanı:171

Takipçileri:8

Takip edilen:32

Baktığı sayfa:Dolar yorumları ve güncel fiyatları (21.1.2020 19:01:35)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

sen şimdi bundan paramı kazandın?
maşallah diyelim sana
üç ay önce aynı parayla bırsa yapsan iki katı olurdu kazancın
mülk alsan aynı
dolarda para yok bu aralar geç bunları

İlhani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

istedikleri kadar verebilirler dostum bana dislike falan umurumdamı sanki
eğleniyor garipler işte :))

Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ilerde çevirme var orayı geçen için duvar örülmüş bekliyor
bilin bakalım kim bu?

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ya dostum bir yıl dolarda terste bekledim, üç ay oldu borsa girdiğim üç ay önce aldıklarımı full sattım pişmanım bide sattığıma
tl de kaldım öyle bakınıp duruyorum boş boş
arada 5 dolar alıp satıyorum:)

Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ooow müthişsin makine birde kasa
palet palet kaldırdım diyorsun paracıkları :)

Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hoşgeldin kardeşim nasıl gidiyir borsa işleri :)

Okcubasıı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

aynen hocam 5,50 almışsın 5,90 küsür olmuş
tekrar 5,50 den alırsın daha ne istiyorsunki
ama amaç farklı tabi bunlarda

H__Yörükoğlu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

olur hocam zamanla oda olur elbet :)

ŞAKİR18 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam sanki sefer düzenler gibi üzerine nasıl geldiler biranda toplanıp
bir zamanlar aynısını yapmışlar hatırlarsın

KR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam bilmiyorumki :)
bu yıldız işlerine hiç takmıyorum kafayı

ŞAKİR18 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ne ekersen onu biçersin hocam
yarın dolarla birlikte enflasyon hortladığında
dolardan kazandıkları kurtaracak zannediyorlar bunları
batmayıp kazanabilirlerse oda

KR_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

haklısın hocam yıldız neden yokki sizde

ŞAKİR18 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ne kadarda çok dislike ci var ortalıkta :))

KR_ için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

burada sürekli olarak devletin kurum ve kuruluşlarını küçük düşürücü yazan ve hakaret eden ve bunuda bir marifetmiş gibi yapan birileri var
bu yazılar bu kurumları itibarsızlaştırmaya yönelik algı diye düşünüyorum
bu konuda @admin gerekli önlemleri alıyordur sanırım

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

dolarda olana bist yüksek
bistte olana dolar yüksek
halbuki ikisinide al yasakmı var
biri düşerse biri çıkar

The_Leader için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

bu piyasada cesurlar para kazanıyor!
girme ama biste :)

Leon39 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

işi gücü shov yapmak bunların hocam
bi dünya rakam vs yazıp milletin bunları hesaplamasını bekliyor burda
bilmiyormu para kimdeyse onun borusu ötüyor piyasalarda

KR_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

@Satoshi kardeş engel konusunda kaldırmanı isteyen yok
gözünü aç birazda doğru yatırım yap

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

yine biri ortaya çıkmış yazıyor para arzı pik yapıp enf yeride sayıyormuş
marifet burada zaten , tam tersi olsa onu bende yönetirim!

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam sende doların yükseleceğine inanıyosunda bir kez olsun düşeceğine inandığını görmedim :)

İlhani için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

epey zamandır farkındayım hocam
ne zaman gelsen bumm :)

MesutP için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

ondanmıdır nedir bilmem ama
Mesut bey geldi dolar salmaya başladı yine :)

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

olur hocam söylerim de
Altın var zaten bildiğim kadarıyla :)

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

sağolun hocam sizede hayırlı kazançlar

Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam 15 günde zor oralar 15 gün düzeltme diyir benim hoca

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

aynen katılıyorum hocam 2018 in tekrarı birdaha olmayacak bundan eminim
daha kontrollü bir piyasa olacaktır
zamanla yavaş yavaş yükselebilir dolarda ama öyle bir hareket beklemek çölde balık avına çıkmaya benzer

MesutP için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam dahada gidebilir o konuda Targetx iyi olduğunu düşünüyorum dolarda tahminleri genelde tutuyor
borsada başka bir hocamın yorumlarını okur takip ederim her gün

Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

küsmez o bize hocam üç ay oldu ben gireli en tatlı zamanlarına denk gelmişim demekki :))

söz 135bin göreyim pılımı pırtımı toplayıp Altın alacam

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

iki günde geldiği nokta demekki hocam
bugün daha bir arkadaş açtı tanıdık hemde :)

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

usta iki yıldır aynı senaryo dönüyor
yeni fragman lazım
evet borsa birgün elbet düşecek çakılacak vs neyse işte ama o güne kadarda içerde olmak lazım :))

MesutP için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam düzeltme bekleniyor elbette üstat devamlı yazıyor düzeltme beklediğini
bu arada dolar yine 5,94 leri görebilirmiş

Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

hocam bugünden bahsediyorum ben

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

daha kırmamış rakorları hocam
üç yıl önceki rekor seviyelerinde daha hocam
o kadar konuşulmaya başlamadı daha yeni

Tyroon için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

elbet patlayacak ama patlaması için rekor üstüne rekor kırmadan nasıl patlasın

Clansh_of_clans için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

şimdi bankacı arkadaş yanımda bugün son veriler bunlar hocam

TargetX için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

borsaya bulaşma sen:))

Cancanx5 için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

borsaya son bir ayda 400bin yeni yerli hesabı açılmış
millet faiz dolarda vs kaçıyor
benim gibi acemi yatırımcı borsaya koşmuş :))

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

sabah bir krş yükselişte fişekçiler geldi hemen
şimdide ben demiştim ciler başladı gelmeye :))
iki saat sonra değişir yerler yine

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

iki krş çıkınca yine heyecan bastı milleti 5 krş yükselse bayılanlar olacak diye korkuyorum artık :))

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Kadim_çınar yorumu ()

est, hocam gönüller bir :)

MesutP için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.