Kişisel Görüş ve Yorumları
Binance global referans:QYITTKR3
Binance tr referans. :7C46U4Z7
kuşlu sayfa:)
Buradaki bilgilere göre kesinlikle yatırım kararı almayınız!
Bizim MB de altın topluyor! millet dolar rezervinin nereye gittiğini soruyor? Demiyorlarki MB nin altın rezervi neden artıyor! Mblerin altına dönmesinin Asıl sebebi şu ki; Dolar rezerv para olma statüsünü ivmelenerek kaybetmeye başladı! Başı çeken Çin, Rusya, Türkiye üçünün başına da komşuları musallat edilmeye çalışılıyor! sebebi kendi paralarıyla ticaret modasını başlatmaları, ve bu saha da karşılık buldu, asıl nedeni bu... Çünkü Abd doları uzun zamandır dünyada rezevr oranı olarak ilk defa 1 yılda 4 puan birden düşerek yüzde 63 den 59 a düştü! aslında ortalama heryıl Yarım puan civarı gerilerdi! bu petro dolar sisteminin çöküşünün işaret fişeği gibi algılanmış olabilir! abd de... Fed faiz arttırarak enflasyonu durmayacağını ve resesyonda olduklarını biliyor zaten sadece resmi kabul yok şimdilik! faiz arttırımının asıl sebebi de doların rezerv para statüsünü kaybetme tehlikesiyle akakalı olduğunu düşünüyorum... dxy bu defa sanki intihar çıkışı yapıyor! ne kadar yükseğe çıkarsam ölürüm çıkışı yapıyor gibi?
İşin özeti;
"Hiçbir Mb elinde dolarla petro dolar sisteminin çöküşüne yakalanmak istemiyor! ""
Yatırım tavsiyesi değildir
Periyot (3 saniye önce)
Hayırlı sabahlar
Rakamsal olarak görüntü olumlu fakat
platin 4 h da negatif uyuşmazlık başlamış, sadece dikkat edilmesi açısından bir paylaşımdır!
898-910 karar bandı altı üstü olumsuz olarak devam eder!
Destekler 910-898-885-860
Dirençler 925-933-941-953
Ytd
https://altin.in/fiyat/platin
(20 saat önce) Cevap yaz
hislerime göre hareket etmiyorum ama dirençleri yazarım 11,11 üstü olumlu 11,22 üzeri daha olumlu 10,75 üzeride kısmen yukarıyı hedefler diyebilirim! dirençler 11,45-11,72-11,85-12 ytd
Dolar 10.21 altı 9.07 gelir mi bilinmez! ytd (24.12.2021)
(yatırım tavsiyesi değildir, kendi öngörü ve çalışmalarımdan ibarettir)
***
Bu açıklamayı umarım anlarsınız dostlar
Benim bir şey bildiğim yok!
Dört büyüklerle, Anadolu takımlarının maç yaptığını düşünün! Dört büyükler favoridir, değil mi? Bizimkisi de o hesap işte!
Bir futbol maçını düşünün, maçın oynanacağı saha ( band ) bellidir. Top ara sıra taca çıkabilir! Benim verdiğim rakamlarda o hesap...
O yüzden verdiğimiz rakamlar favori takımların kazanma ihtimalidir! Ama Anadolu takımları da sürpriz yapabilir!
Ayrıca Penaltı bile olsa gol olacağı yüzde yüz olmayan bir maç yapıyoruz!
Biz belki maç sonucu tahmin ederiz, fakat gölü kim atacak, hangi dakikada atacak onu her zaman bilemeyiz!
İstiyoruz ki her penaltı gol olsun...
Not: Yedek kulübesinde her zaman oyuncu olsun:))
Not: işte o yüzden ful işlem yapmayın diyoruz! Her şeyin Doğrusunu Allah bilir...
Her şey gönlünüzce olsun
***
Uyarı!
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi olmayıp, gördüğüm ve paylaştığım ihtimallerden ibarettir! Herkesi okuyup değerlendirin, harmanlayıp, kararınızı kendiniz verin! ful işlem yapmayınız! terse düşünce zarar kes yapmayınız! sabır acıdır meyvesi tatlıdır! Herkese bereketli kazançlar dilerim.
Bereketli Bol kazançlar...
"İnsanlarının rızkı bellidir!
İradesine bırakılan, haram yoldan mı, helal yoldan mı kazanacağıdır.. "
ORTA- UZUN VADEDE GÜMÜŞÜN ÇOK İYİ YERLERE GELECEĞİNİ BENDE DÜŞÜNÜYORUM...
BİR DE DİYORUMKİ; ALGIYA GELİP ELİNİZDEKİ BULGURDAN OLMAYIN, ACİLİYETİ YOKSA BEKLEYİN NASILSA GERİ ÇIKACAK! ''SABIR ACIDIR FAKAT MEYVESİ TATLIDIR''
***
Benim strateji zamanla şu oldu (tecrübeyle)
1- Yüzde 20'si her zaman TL de(sert düzeltme ve düşüşler için)
2- )Yüzde 60'ı parça alımlı gümüşte (Alt sat için)
3- )Yüzde 20'si uzun vadeli gümüşte
Not:Kar sermayeye tabiki katılır!
Kendime Ytd:)
''NASİP''
Vermiyorsa mabud neylesin sultan mahmut!
***
Alım/Satım Simülasyon Durumu
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11280,15 Nakit puanı var
T. Puan:11280,15 Gram & Puan birleşimi
Başarı:482. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş düşeni kırınca ne yapmış ytd
@LosAnarquista_60 alt yorum kardeşim
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()aynen 23,8 altı büyük sıkıntı yapar
LosAnarquista_60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons büyük resim
valla düzeltme dalgaları biraz karışık peşpeşe üç tane bile olabiliyor, ben geçen yıl martta başlayan 1. dalganın ağustosta 2. düzeltme dalganın bu yıl martta bittiğini düşünüyorum!1 şubat tepesi hariç sıkıntı yok gibi ytd
sizin dediğinize göre 4. dalganın sonunda olmamız lazım o da 23,8 i aşağı geçemez, çünkü daha 5. dalga yapmalı, tabi kasımdaki 21,87 i diyorsanız
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()eyvallah sağ olasın, kimsenin başını ağrıtmaya gerek yok ben hallederim inşallah
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()ona karışamıyorum maalesef hayırlı akşamlar
Ali_A için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons büyük resim
evet farkındayım
ama şöyle bir teorim var 31 martta başlayan yeni bir elilot itici dalgasında olduğumuzu düşünüyorum ve 1. 28,7x de bitti 2. düzeltme dalgasının içindeyiz! onunda a sı b si bitti c sindeyiz muhtemelen! ve onun bitmesini bekliyorum muhtemel dönüş yerleri 25,5-24,8-23,8 gibi görünüyor! ben en kötü 24,7-8 den döneceğini düşünüyorum...
yani elilotu yakaladıysam teknik olarak 23,79 dan aşağı inmemesi gerekiyor!
tabi bunu zaman gösterecek,
hayırlı akşamlar
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()yeni bir teknik çalışıyorum elilott, öğrenmeye çalışıyoruz şimdilik
teşekkür ederim hayırlı akşamlar
dogrusubende24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons büyük resim
bunun cevabı 23 olan sanırım:)
LosAnarquista_60 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()valla ben gördüğümü yazmaya çalışıyorum artık gerisi nasip...
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: gümüş ons büyük resim
iki gün önce bu gün için şöyle bir yorum atmıştım ama sanırım doğru yoldayız diyebilirim. ytd
@ÇANCILAR_PET_SHOP
Periyot için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()ons olarak diyebilirim yanlış yorumlamadıysam en kötü 25.5-24,8 arası bir yerden döner diye yorumladım. elilotta göre; mesela şuan için yukarıda 26,3-26,5-26,8 sırasıyla kırılmalı ama bence 26,3 geçmeye gücü yok gibi şimdilik, yani alt olarak yazdığım rakamlar şuan için beklentim dahilinde. ytd diyelim
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()gr tl olarak hiç bakmadım ama yaparız birşeyler
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()evet biraz öyle, eksik olmayın
RXZ5K2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()selamün aleyküm
herkese hayırlı bereketli akşamlar
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()bence herşey ortada! elinize sağlık
zayıfda olsa bugün son şansı var üzerine atmak için... ytd
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: #27461346 Grafik detay ve yorumları
Evet öyle görünüyor
LosAnarquista_60 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: #27461317 Grafik detay ve yorumları
Neyse bir şey daha öğrendik like ları peşin kullanınca düzeltme imkanı da olmuyor böyle durumlar için...
LosAnarquista_60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: #27461312 Grafik detay ve yorumları
Eyvallah kardeşim teşekkür ederim hayırlı geceler bereketli haftalar
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: #27461308 Grafik detay ve yorumları
ayar larda var puanlamaya kapatma
LosAnarquista_60 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Periyot yorumu ()Konu: #27461302 Grafik detay ve yorumları
Ben kendim için takılmıyorum, zaten, bu zamana kadar kendime verilen -1 leri hiç dillendirmedim sayfada...
İlginiz için teşekkür ederim hayırlı geceler bereketli haftalar
ATLANTİSDEKİ_ALTIN için cevaplandı (yorumu göster)