Üye adı:Pdr2008
Kayıt tarihi:17 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6636
Üye puanı:767
Takipçileri:22
Takip edilen:57
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:6 Ağustos 1986
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()İnşllah olmaz ama sanki Kasım aralık gibi yine Bi realli yapacak gibi. 20 üstü
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: #31378310 Grafik detay ve yorumları
Emeğine sağlık..
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Teşeklürler abi başarı benim değil senin:)) apeden sadece dün 150 dolar aldık longtan. Storj dan kaybettiğim olmasa yuzde 70 toparlardık:)) kava eth ve btc longu dayım btc 20700 eth 1190 kava 1.9 şuan hepsi iyi gidiyor. Kava 2.15. 2.22 satış vermişim mantıklı mı :)
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Her gün 3 like benden:)
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Abi yoruyoruz seni kusura bakma senden ricam yeni grafik olunca beni etiketlemen. allah razı olsun sayende yuzde 50 toparladım kasayı..
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Abi beni eden o adamla etiketlemişsin:) grafik için teşekkürler.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Günaydın abi. Kava nerelere kadar gidebilir. Daha önce attığın Bi grafik vardı geçerli mi hala. 2. 15 ilk direnci mi.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: #31374899 Grafik detay ve yorumları
Longu 4.8den girdim 20x 100 dolar Allah bereket versin yuzde 75ini 5.16 dan çıktım
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Gldi abi 3 kere hemde:)
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Allah razı olsun abi.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Direnci abi nereye kadar gideri var diye sormuştum sana zahmet olmazsa
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Abi ape sormuştum görmediniz sanırım
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Merhaba abi ape için var mı Bi analiz. 4.66 dan döndü nereye kadar gideri var kısada
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Pdr2008 yorumu ()Konu: dolar tl
Rahatsızlığınızı yeni öğrendim geçmiş olsun. Taş ağrısı çekmiş biri olarak ne kadar zor olduğunu biliyorum Allah tez zamanda şifa verir inşllah.. Yoğurt suyu oluyor muhakkak günde bir bardak iç iyi geliyor.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: Storj Senaryolar
Tamam usta teşekkürler...
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: Storj Senaryolar
0.80de lick oluyor. Stop koymadım gece unuttum. Normalde 0.88e koyacaktım. ekleme yapmak mantıklı olur mu yoksa ekledikçe zarar artar mı.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: Storj Senaryolar
Abi storj nereye kadar düşer içeride kaldım biraz..
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Estağfurullah abi ne kusuru sağlık olsun:).. Storj nereye kadar çekilebilir.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: ımx senaryo
0.855 üzeri kalıcı mı olmalı yoksa oraya değince mi işlem yapacaksın usta.
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Pdr2008 yorumu ()Konu: Storj Saatlik Flama
Flama bozuldu mu abi. Yoksa devam mı
LostPassenger için cevaplandı (yorumu göster)