Üye adı:Parametre_x
Kayıt tarihi:19 Haziran 2023
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:933
Üye puanı:337
Takipçileri:23
Takip edilen:45
Baktığı sayfa:Profil ayarları (10.6.2026 22:09:56)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1977
Meslek:Borsa ve Finans
Yaşadığı yer:Sivas
Dünyayı iyilik kurtaracak :)
Ruhun İlk Sözü: Kalu Bela?
Vakit henüz yokken, zaman daralmadan,
Gökler çatılmadan, yer yarılmadan,
Bir "Cem" kuruldu ki, sırlar sarılmadan,
Ruhlar saf tutmuştu, huzur- u yârdan.
Güneş doğmamıştı, zifirdi her yan,
Sessizlik hakimdi, dilsizdi cihan.
Bir nida yükseldi, titredi her can:
"Ben sizin Rabbiniz değilmiyim? " her an.
Perdeler kalktı da gördü gözümüz,
Aydınlığa erdi gizli özümüz.
Tek bir nefes olduk, birdi sözümüz:
"Bela! " dedik, mühürlendi közümüz.
Söz verdik o gün biz, ahde sarıldık,
Aşkın deryasına orada karıldık.
Dünya sürgününe sonra ayrıldık,
Gurbette o sözün derdine düştük
Şimdi bu alemde o izi süreriz,
Sözümüzü tazeleyip, vuslat dileriz.
Kalu Bela'dan beri biz hep severiz,
O "Evet" nidası, bitmez gücümüz.
Gram Altın:1 Gram altını var
Puan:4429,88 Nakit puanı var
T. Puan:10538,3446 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Yükümüz çok, yolumuz uzun manevrayı düşünmek bile çok zor. Zarar/kes bist 100 de düşünmedim. sonlandırmak yerine endeks 5500 üzerine atarsa sıkıntı kalmaz gibi ama ne kadar sürer bilmiyorum. Teşekkür ederim saygılarımla
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()@ASRN üstad ; ortalama düşermek için hisseye ekleme yapalım mı ? MB kararına kadar bekleyelim mi ? Ör: ereğli, akfye
Saygılarımla
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()@halilx16
@tekniko06
@Hanım_Teyze
@ASRN
@H_s_Bursa
@Benim_dünyam
@Borsacı__s_r
Parametre_x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Çok teşekkür ederim hoşbuldum . saygılarımla
Benim_dünyam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Ereğli bist 25 sürdürülebilir endeksten çıkarıldı kısa vade dönüş olurmu tekrar. tekrar yukarı gitmek için akümüle olabilirmi ? üstadlar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Hoşbuldum teşekkür ederim saygılarımla
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Değerli üstadlarım Ereğli için teknik çalışmanız varmı?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Hoşbuldum dostum inşallah faydalı bir bilgi birikim ve tecrübeye sahip oluruz sayenizde. ?
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Hoşbuldum kardeşim , saygılarımla
H_s_Bursa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Üstad mazur gör kardeşim. rütbelerin hayırlı olsun takipteyim
@halilx16
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Teşekkür ediyorum. saygılarımla
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Parametre_x yorumu ()Selam üstadlar. uzaktan takip ediyordum kayıt olmaya karar verdim. Selam saygı hepinize.
@halilx16
@calculator
@Hanım_Teyze
@ASRN
@tekniko06
Ve ismini sayamadığım tüm arkadaşlara hayırlı akşamlar.