Üye adı:oz35
Kayıt tarihi:3 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:337
Üye puanı:35
Takipçileri:3
Takip edilen:55
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Hocam banka hisseleri FED den nasıl bir etki görür sizce?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Hocam banka hisseleri FED den nasıl bir etki görür sizce?
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()saol hocam bende yazdım bakalı cevap bekliyorum.
necmettin44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()teşekkürler çok isabetli tespit hocam ben bilgisayar başında değildim 5. 51 den çıktım
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()elimde bir miktar karsan var 1. 55 ortalama ile sürekli 1. 4xx bandında geziyor ne ileri ne geri fikri olan var mı acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()teşekkürler hocam
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam thy için alınabilecek seviyeyi 17. 4- 17. 6 arası bekliyordum ama sabah gelmiş tekrar gelir mi? diğerleri için kaçtan toplanabilir?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()aslında uzun, orta ve kısa vade şeklinde oluşturmaya çalışıyorum portföyümü tabi ki arada sınırların dışına çıksam da bu bütçemin çok sınırlı bir kısmında oluyor. Bir de aciliyet yoksa kar görmeden çıkmıyorum.
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam daha önce de 17. 70 leri geçememişti şimdi buralarda oyalanıyor.
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()üstü yok mu hocam neden sattın ki?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()sıkıntısız hisse bulamazsın o zaman, amerika baskısı her sektörde var banka, savunma vs...
Cy07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()banvit hızlı başladı yine
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()dostum keşke parçalı gireydin bende de var bu arada bi kısım thy
Balinaavcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()çıkış için hedef nedir acaba?
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()normalde bu tip hareketler spek kağıtlarda olurdu
Balinaavcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()banvit tekrar hareketlendi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()GDO'lu yemlerden hep bunlar :)
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Hocam çıkış hedefiniz kaç acaba? benim maliyet 13 kar yapmadan çıkmayı düşünmüyorum.
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam gunaydın sessizsin bu aralar @Professor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Ancak vade sıkıntısı yoksa bu sektörler fırsat da olabilir
Professor için cevaplandı (yorumu göster)