Üye adı:oz35
Kayıt tarihi:3 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:337
Üye puanı:35
Takipçileri:3
Takip edilen:55
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()ozgyo 1.39 dan yarısını çıktım hocam ben, yarısı beklemede
Elif_bilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()bir beğeni benden :)
Elif_bilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam icbct beklenen ivmelemeyi yakalayamadı o yüzden mi çıktınız?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için oz35 yorumu ()parite inişe geçti diyebilir miyiz? henüz erken mi? @Akif44
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()teşekkürler hocam katmerci daha gerileyebilir diye düşünmüştüm aslında petkim benimde takibimde
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()ilgili haber THY tarafından yalanlandı şu an için
Nevaeymen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()icbct aldınız mı hocam pek gerilemedi çünkü
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()teşekkürler hocam icbct nin sert hareketleri oluyordu aslında yine olabilir mi diye aklımdan geçmedi değil
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam icbct de hareket başladı, nasıl hareket edebilir veya nereye kadar tutmalıyız? @Metehan001
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()20 li rakamları beklerken 12 li rakamlarda bulduk hocam kendimizi :) 1/4 çıkmayı düşünüyorum aslında 15 e yaklaşınca
oz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()16.5 civarı maliyetim var 15.2 lerde satsam tekrar alım fırsatı nerede verir acaba?
GAYSERİ_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam thy takibinizde mi acaba? @GAYSERİ_38
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam kusura bakma atlamışım emeğinize sağlık
GAYSERİ_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()saolasın hocam
Sanssızuye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()kozaa da ibre aşağı mı acaba 6.16 yı kıramadı @GAYSERİ_38
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam thy için 19-20 li rakamlar ekimden bu yana bekleniyordu ancak bir türlü kafasını kaldıramadı, bir de icbct de daha alt rakamlar görülebilir mi?
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Hocam tebrikler düşüşün haberini önceden vermiştin aslında
Metehan001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()hocam bildirim gelmeyince görmedim kusura bakma :)
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()günaydın professor, daha önce yazmıştım ama sanırım görmediniz. bir ara beraber thy yi takip ediyorduk. 20 li rakamları beklerken 15 li rakamlar bile hayal oldu. 3. havalimanı, zarar durumu sanırım hisseyi sıkıntıya soktu. sizin düşünceniz nedir?
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için oz35 yorumu ()Hocam öncelikle tekrar hoşgeldin aramıza :), thy takibimdeydi daha önce de size sormuştum. Ancak 20 li rakamları beklerken 15 üstünü göremez olduk. 3. havalimanının ekstra maliyetler getirdiği söylenir oldu. sizce durum nedir?
Professor için cevaplandı (yorumu göster)