Üye adı:optio2
Kayıt tarihi:22 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12907
Üye puanı:1580
Takipçileri:102
Takip edilen:8
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Mart 1975
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:Ankara
5 parca halinde full gümüşteyiz
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:584,17 Nakit puanı var
T. Puan:125851,346 Gram & Puan birleşimi
Başarı:177. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Hani diyor ya millet ben dedim sen dedin diye bende 1 gun once gapli acacak demistim diyim bari
Dolar için optio2 yorumu (24 saat önce)
Tam aksine pazar gecesi gapli acma ihtimali bile var yukari yonlu
https://altin.in/optio2
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()3 aydir fed piyasaya dolar veriyor zaten cok bir etkisini goremedik
triplhe741 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Yil sonu kureselde ve turkiyede beklenti 5.90 6.20
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için optio2 yorumu ()Yil sonu turkiye ve kurselde 5.90 6.20 arasi
alpi4242 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Tam aksine pazar gecesi gapli acma ihtimali bile var yukari yonlu
Mehmet2018 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Dont panic arkadaslar 15 dk oncede yazdim yaptirim da yok abd cin kesin anlasmasida yok sadece gorusme olumlu ve kismi konularda anlasma var olay bu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Benim yazdigimi kopyalamissin gibi gelddi
Soğutma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Abd yaptirim yapmadi arkadaslar milleti panikletmeyin zaten uygulayamayacakta sadece ellerini guclensirmek icin kararname imzasi var ortada panik yapmayin al sat tavsiyesi degil bu dalgalanma abd cin gorusmelerinin olumlu gecmesi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Amerika yaptirim uygulamadi arkadaslar yuksek ihtimalde uygulamayacak zaten ellerini guclendirmek icin kararname imzalamis olay bu bu git gel ve ignelerin sebebi cin abd nin kismi anlasma haberlerinden kaynakli
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()dolar in uctugu kactigi yok arkadaslar 3 kurus cikiyor 4 kurus iniyor ucmasi kacmasi icin 6.00 lari gormek gerekir kendi fikrimce benim zarar cok zaten zir cikarda 6.12 den yuklu miktar tersteyim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()4.5 5 milyar dolar piyasaya para suruyor 2 gundur bu sebeple mb rezervlerinde dusus goruluyor.
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ons nasil tutuyor, ons yön asagi dolar yatay seyrediyor. Dolar bu ortamda kamu bankalari gunluk 4.5 5 milyar dolar arasi piyasa mb rezervlerinde dusus var
onlyavatar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Bak 5.85 geldi 1 saat ince sen 5.82 beklerken ben 5.85 demistim
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Geliyor 5.85 bencede rahat olun :) :)
dolarci03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Senin dedigin gibi olsa herkez dolar alsa bu fiyatlara bulunmaz buralarda
Rewan_rewan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ee zaten daha ne inecek 5.70 dip mi yani
KuzeyBey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Birileri sabah katardan para geliyor falan yazmisti kimdi o acaba ondan sonra dususe gecti gercekten
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Neler oldu dolar a boyle mudahalemi geldi acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Ok sagolasin
Yigit3535 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için optio2 yorumu ()Arkadas duzeltme yapiyor panik yok yazip dislike alan ilk kisiyimdir herhalde neyin pesinde millet anlamadimki