Üye adı:Oniki_numaralıadam
Kayıt tarihi:12 Kasım 2024
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1034
Üye puanı:114
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: #34106387 Grafik detay ve yorumları
Spot üstad, karda şuan, benim gözüm ethfi ile eigende:) ethfi bi baksana 1.222 geçermi (bende 1 h da direnç)
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: #34106382 Grafik detay ve yorumları
Ulaaa benim ethfi ile eigenin falına bi bak ne görünüyor, kaıa kaç x oldu:))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: #34106378 Grafik detay ve yorumları
Üstad, 4050 den aldım, grafiğine bakarken az yukarıdan almış oldum, tşk hayırlısı bakalım
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hacim her şey değil üstad, biraz dinlenmesi lazım, rsı 81 gördü, bende 1h da 1.09 direnç vardı, 1.12 de fib uzatması 2. hedef, bunu üstü 3. hedef 1.34 e kadar 3 direnç daha var ki, hedef rakamlarıda zaten birer dirençtir.
Texber_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Konu: Stoplu
1.05 üstü atamazsa salar, atarsa 1.12 ye uzar gibi gibi, bende 2. Hedef orası.
Texber_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ulaaa ethfi 1.05 üstü atamadın, bari 0.99 Altın a sarkma, hiç acımam satarjm
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Not takip listemde varda incelemedim ikisinide hiç almadım rakamları verirsen %25 lik yedek akçeden alayım, %75 ethfi ve Eigen ile dolu.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()6 Eylül'de Şahmeranın verdiği 52550 e göre almıştım ilk olarak halen devam ediyor,
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Tmm üstadım, listenin başına alayım takip için.
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ben al- satçıyım, gün içi 2-3 tur döndüğüm oluyor, ben kâr ı azımsamam, yüklü olunca %3-5 bile yetiyor bazen.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ufak bi işlem açayım, tam olarak 80 mi, 80 lermi?
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ben coinlerin nereye ait olduklarına bakmam, içerikleriylede ilgilenmem, grafik ne derse o, Eigen çok oynak, o yüzden vazgeçmiyorum, ethfi yi eylülden eigeni kasımdan beri 1h da katlamalı alıp satıyorum, eigen daha fazla kazandırdı.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Hayrını gör.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Neiro ne ayak üstad, yukarı iğneyi atıp salıyor sonra orayı geçiyor, alım- satım kademeleri de tırt.
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bereketini gör üstad.
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Bende ne ayak olduğunu bilmiyorum, bir iki kez grafikten dolayı alıp attım, geçenlerde Auto yazmıştı, eskinin isim değiştiren dandik bir coinmiş galiba, ben ethfi ve eigenden şaşmam, harici hep yancı olur bende.
göbüllü10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Tüyoyu aldın benden, gelip gidip coini dövüyorsun:)))
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ethfi ve eigen ile son bir ayda çok güzel kâr marjına ulaştım, al- sat candır, gerisi boştur. Takip ve temkin şart.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ethfi 0.73 den eigen 1.18 den satılmıştır. Alana tutan satan bereketli olsun.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Oniki_numaralıadam yorumu ()Ethfi ve eigen ortalaması %55 civarı kar var, elim satmaya gitmiyor:)))