Üye adı:omubu
Kayıt tarihi:8 Aralık 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:25768
Üye puanı:4176
Takipçileri:271
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 1970
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:14381,93 Nakit puanı var
T. Puan:14381,93 Gram & Puan birleşimi
Başarı:438. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Dervişime güzel fırsat olacak gibi umuyorum. ytd li:)
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için omubu yorumu ()Üstadım Allah zihin açıklığı versin. sağlıklı bereketli günler.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için omubu yorumu ()Hlgyo tavan:))
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için omubu yorumu ()Çok su aktı onun üzerinden. ama olumlu ilerliyor. ytd
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için omubu yorumu ()Adam sana yazmış:))
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()1942, xx:))
Acemi şansı, kızarlar dimi:))
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Herkese hayrlı bereketli günler. rasgele.
Selam ve dua ile:)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()1909 1903 civar gitmeli. ytd li
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()omubu
(5 saat önce)
43 Altın da kapatmasını bekliyorum. arafta bırakacaklar yine bence. ytd li
DavutDavut için cevaplandı
https://yorum. altin.in/tum/ons
Hayrlı geceler Dervişim:))
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Yani evet. ytd li
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()43 Altın da kapatmasını bekliyorum. arafta bırakacaklar yine bence. ytd li
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()1953 geçmesini beklemiyorum. kapanış önemli 43 kritik rakkamım biliyorsun. ytd
DavutDavut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Bindan kelli buy cıları kızdıracam bir müddet:)))
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Ons için omubu yorumu (1 hafta önce)
1881 1883,20 arası bir tepki geldi geldi. ytd
TUQTI7 için cevaplandı
https://altin.in/omubu/4
1884, xx ten döndü yeğenim. yanlışmı yazmışız:))
Sell ciler kızmıştır. yada alım yapamayanlar:))
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Yeğenim.1903 üstü olumlu dedip sırayla yazmadıkmı 12 18 24 33 43 53... kim neden kızsın. yanlış bir şeymi yazdık.
Sen ve derviş dahil 1850 leri telafuz ederken yazmadımmı. afyon lokumu iyidir iyi diye. üstünde kalırsa gider demedikmi. ytd li hemide
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Kizamazlar bana. yanlış bir şey yazmadık şükür.
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()A he he. sevaptır dağıt:))
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Şifa olsun abim.
Aztoler3954 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Abim gittim bilirim. tavşanlıda neredyse birçok binanın altı leblebicidir:)
Aztoler3954 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için omubu yorumu ()Leblebinin göbeğine gitmişsin abim. Afiyet olsun. herkes bilmez Çorumun meşhur zanneder:)))
Aztoler3954 için cevaplandı (yorumu göster)