Üye adı:Oldies_are_goldies
Kayıt tarihi:28 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2044
Üye puanı:117
Takipçileri:12
Takip edilen:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:24 Eylül 1986
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10628,27 Nakit puanı var
T. Puan:10628,27 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()İşlerden kovulacaz:)
ufserrr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()İnanıyorlardı...
YIRTTIK_ABİCİM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Ovp mesaisi devam :) günaydınlar
YIRTTIK_ABİCİM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()O beni engellemeden ben onu engellediğim için şanslıyım galiba :)
Topestooo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Onun olması mümkün değil. Keşke diyen bizden değildir diyor kendisi :)
nfk5340 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Necip Fazıl Kısakürek. Nickten öyle esinlendim de o yüzden söyledim.
nfk5340 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Ne doldurmuşuz kardeş
pusula için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Nfk okuyan biri tüh demez esasen :) nfk o nfk mı bilemedim ama
nfk5340 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Amin hiç birimizi inşallah :) bol kahkahalı bol menengiçli :)
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Çok ciddi bir ortamda sesli güldüm :)
DEWUX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Ahahahaha:)
DEWUX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Kesinlikle ! :)
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Takılıyorum sadece :) ben de bol sütlü severim. Hatta esasen menengiç kahvesi severim. Nerden aklıma geldiyse :)
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Reklam yapmayın. Liyofilize kahve :))
Gamsız_Kelebek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Son like ım buna
fightclup için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Ben de bişey demedim :)
şogın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Ben de doğrusu..
DEWUX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()o zaman ne bekliyorsun ki. Al burdan rahatla :)
îMâ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()Kınadım kendimi bak şimdi pargalı dede :/
DEWUX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Oldies_are_goldies yorumu ()unisex isimle gelsin. Her yere uyar :)
şogın için cevaplandı (yorumu göster)