ALTIN ONS

$1230.3800

Güncel: 00:05:18

USD/TL

5.7416

00:41:28

EUR/TL

6.5904

00:41:28

PARİTE

1.1472

00:41:28

STERLİN

7.4598

00:41:28

GÜMÜŞ

2.7228

00:20:10

XAG

14.7250

00:20:10
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1472 00:41:29
EUR 6.5904 00:41:29
USD 5.7416 00:41:29
ALTIN ONS $1230.3800 00:41:29

Profil sayfası: îMâ

Üyelik Bilgileri

Üye adı:îMâ

Kayıt tarihi:01 Ağustos 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:3389

Üye puanı:263

Takipçileri:173

Takip edilen:18

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (23.10.2018 19:39:52)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Gördün mü..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Bakayım bi..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için îMâ yorumu ()

Hocam gündüz olası durumları yazmıştım zaten, artık anlık gidişattan haber vermicem. Arkadaşlar etkileniyormuş..

Battlestone için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

İlk defa kullanıyorum bende onu ilk sana yazıyorum, bende pek anlamıyorum ki ondan..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Bahsedenler kısmına bak bi, mesajın kapalı senin..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Yazdım ben ama..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Geldimi karşim..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Baktım görüyorum ve arttırıyorum hocam..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Baktım bişey görünmüyor karşim..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Temiz bişeye benziyor hocam o zaman, irtibata geçmek lazım..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Yok karşim çok parçalı değil zaten, buldun mu yoksa bakayım nasıl parçalı verecen merak ettim..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Taksit olayı da varmıydı sizde karşim..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

O zengin usulu yapıyor hep, pahalı almayı sever..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Vakit buldukça inşallah hocam..

Fuatx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

84 üstüne atmazsa zor olur bence..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Voltajı yüksek olsun bari dayım..

_____EMEKLİ_____ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Yok anlık gidişatı söyledim sadece..

Gün_Batımı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Tutunamıyor güç kaybetmiş..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

1 dakika daha buralarda kalsın 84 e diker gözünü..

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Peki söylerim ben onlara..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Olur öyle hocam, hepimizin kafa gidiyor ara sıra..

Fuatx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

İnşallah çıkarlar tez zamanda, varsın @fightclup karşim 5.50 den fullemesin onlar çıksın..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Olabilir, bu akşam başka haber olmaz mı diyorsun..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Artık yürümek istemiyorum karşim bana bahane üretme araba üret karşim..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

2 aydır bekleyen var deme öyle..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Teşekkür ederim hocam, elinize sağlık..

kulanıcı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Günlük kapanış olmadı ki daha hocam, 4 saatlikte 76 destek konumunda şuan olumlu görünüyor, 80 üzerinde kalıcılık sağlarsa gözünü 4 saatlikte 200 ema'ya yani 5.93'e dikebilir..

Fuatx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Hep kaç hep kaç nereye kadar..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Tedbirli olmak iyidir tabi..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Yoruldum karşim yürüyemiyorum artık, sen istemiyon mu karşinin ayağı yerden kesilsin..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Oda iyiymiş..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Ne vereyim abime gibi bişey oldu buda, ne önerirsin bana..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

@fightclup karşimde geçen ufak bişey demişti, sordum ne kadar ufak diye. Dedi 300-500 Gram falan işte..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Karşim aramaya mı çıktın..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Anlık vurgunlardan tersteki parçayı unuttun hocam, istersen ona bir bak belki farkında olmadan düzde de olabilirsin..

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Rica ederim..

Elif23q için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Gözünü sevim bul ya, valla bunaldım. Bugün bi baksana karşim.

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

76 üzeri kapanış şimdilik olumlu, ama Altındaki kapanışlar 66 yı gösterir ilk etapta..

Elif23q için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Varmı galeride bişeyler bana göre..

fightclup için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için îMâ yorumu ()

Sende sağol hocam..

ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!