ALTIN ONS

$1618.7600

Güncel: 00:59:58

USD/TL

6.7344

00:59:48

EUR/TL

7.2776

00:59:48

PARİTE

1.0807

00:59:18

STERLİN

8.2733

00:59:18

GÜMÜŞ

3.1252

00:02:36

XAG

14.4190

00:02:36

PLATİN

157.4485

00:05:54

XPT

724.7250

00:05:54
Gece
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.0807 05:38:51
EUR 7.2776 05:38:51
USD 6.7344 05:38:51
ALTIN ONS $1618.7600 05:38:51

Profil sayfası: johnny_bravo_

Üyelik Bilgileri

Üye adı:johnny_bravo_

Kayıt tarihi:15 Eylül 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:6450

Üye puanı:2012

Takipçileri:97

Takip edilen:7

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (4.4.2020 00:08:33)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Teşekkürler size de eskiden İhsanxxx vardı onu hatırladım isminizi görünce :)

İhsan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Teşekkürler benden bu kadar iyi geceler :)

johnny_bravo_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Gram altın için johnny_bravo_ yorumu (6 saat önce)
Teşekkürler bitmez maalesef doğanın/ka#nu. nu gibi oldu bi nevi.. Ve örnekte bahsettiğiniz kişi tahmin ettiğim kişi mi? Yani size geçen gün sorduğum o muhteşem 7'linin en üst sırasında yer alan ve daha da eskiye gidersek yıllar öncesinde bi grafik yüzünden polemik yaşadığınız kişiden mi bahsediyorsunuz? Çünkü bilmediğim‘... s abi, usta' hakkında yorum yapmam doğru olmaz..
Bouncer için cevaplandı (yorumu göster)

Mektubum ulaşmamış sanırım :)

Bouncer için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Şelaleci dostlar Ons u 1625 ten yukarıya çıkartmayalım lütfen :)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Evet çok yüksek ve büyük cesaret ister buralardan almaya :)

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Bu gidişle 350 den alacaz diyordum geldi :))Özgürlük heykeli gibi yükseliyor Gram grafiği ve bu çok korkutucu o yüzden bekliyorum :)

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Geçmiş olsun hocam @admin nin aklına gelmiş sanırım.. Almış hemen karantinaya dualarımız sizinle

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Yok o değil köyden indim şehireymiş

Paramparçam için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Toretto'nun sözü var olur mu hocam :) ‘sür ya da öl' diyodu başka da bişi bilmiom :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Geçmiş olsun Allah kurtarsın geçer geçer çok da şey yapma dualarımız seninle

Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Hangi dizi hocam ipucu alayım :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Yok yok suç bizim :) kendine bişi yapma

Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Biliyorum hocam siz elinizden geleni yaptınız
Ne diyordu @DOW hocamız
‘'Her insan kendi risk ve tercihlerinin sonucunu yaşar. ''

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Canın sağ olsun engelle bakalım :)

Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Terse kalanlar bitmez hocam dolar 10 olsa da tepeden alanlar illaki olur işte o zaman da onlar için açarız karantina odasını :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Başta ben vardım dimi :))

Good_Wife26 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Bi tanıdık var ama karaborsadan şöyle bol şemsiyesi Safiye'si Faik'i olan :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Etme eyleme hocam naptınız öyle 6.49 :))
Acil bize Ons için prezentabl bir son şelale bükücü lazım

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Kıymayalım hocam :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Gözünüz aydın geçmiş olsun, inşallah darısı diğer hastalara.

gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Hemen de suçluyu buldunuz hocam :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Düşmüş walla hocam düşen düşene gelmedi :)

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Ne yaptın aldın mı

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Hocam çok önemli bi soru sormuştum ama ulaşmadı mı

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Arkasında kimse yok da azimliler bu konuda inatla geliyorlar :) telekom gibiler maşallh bitmiyor

gökhanbey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Evet hepsi aynı kişiler :)

gökhanbey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Yok değilim :)

Gzdee için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Hoocam Gram da omo formasyonu var diyorlar bunu çamaşır makinesine atsak tobo yapabilir miyiz?

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Yetiş hocaamm:))

îMâ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Tanır mısınız bilmiyorum ama @jinekolog .. @sakinolsakin ve dünkü üyeliği @jin__dr ve maziye karışan son bugünkü üyeliği daha :)

gökhanbey için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Bu kaçıncı üyelik oldu? Sonunda pes ettiniz 2 gündür de kadın profiliyle geliyorsunuz yakışmış ama :)

Borsacı_broker için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Kediciklerini beslemeye gitmiş ustan

Sorgun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Konu: parça parça çıkışlar üzmez artık diye düşünüyorum

Bende anlamadım hocam her şey bi anda oldu :) Tam yiyeceği giyeceği okuyordum ki :))bi baktım parmaklıklar arkasındasınız :)

katates_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Konu: parça parça çıkışlar üzmez artık diye düşünüyorum

Teşekkürler hocam iyiyim siz nasılsınız görüşmeyeli uzun zaman oldu :)

katates_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Konu: parça parça çıkışlar üzmez artık diye düşünüyorum

Günaydın hocam karşılamaya geldik az kaldı :)
Dediğiniz gibi oldu usd aşağıya kırmadı filmin sonu belli oldu

katates_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Kesinlikle genelde öyle oluyor :)alım fırsatı verirse acele etme bence hemen yarına :)

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Hayırlısı olsun daha iyilerini bulursun inşallah, yaptıklarımdan pişman değilim, aklım hâlâ yapamadıklarımda diyosun :))

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Bi şelaleci olarak alındım bu yoruma :)

mr_cooper için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Geçmiş olsun, arayıp adresi değiştirebilme şansın var mı acaba onu öğrenebilirsen süper olur

lena için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için johnny_bravo_ yorumu ()

Türkiye/Finans hesabın var mı? Varsa oradan yag hesabı açmayla başlayabilirsin

lena için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.