ALTIN ONS

$1798.3900

Güncel: 00:59:50

USD/TL

6.8661

00:59:48

EUR/TL

7.7598

00:59:48

PARİTE

1.1301

00:59:08

STERLİN

8.6706

00:59:08

GÜMÜŞ

4.1385

00:02:46

XAG

18.7320

00:02:46

PLATİN

185.1063

00:04:36

XPT

831.0550

00:04:36
Gece
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1301 01:33:18
EUR 7.7598 01:33:18
USD 6.8661 01:33:18
ALTIN ONS $1798.3900 01:33:18

Profil sayfası: NONSERVEAM

Üyelik Bilgileri

Üye adı:NONSERVEAM

Kayıt tarihi:31 Ekim 2019

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:471

Üye puanı:59

Takipçileri:6

Takip edilen:8

Baktığı sayfa:Gümüş'ün fiyatı ve satış fiyatları grafiği (10.7.2020 20:19:36)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:19 Nisan 1984

Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

@nlizci istifa etmiş yukarıdan aldirdigi için mi acaba?

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Aynen öyle Subatta almıştım. Martta aldığım fiyatın yarisi olan 33 bini gördüm. Bu ayda 7 bin karla çıktım. Sadece bekledim al sata girmedim. Çok bekletmedi şükür tek üzüntüm 5binlerde ortalama düşürmek için alacaktım. 1bin dolara düşecek diyen kişiler yüzünden oralardan bile cesaret edemedim.

Superrbtc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Boşuna strese girmemisim hocam içime dogmus:))

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Bir kere daha bu şarkıyı söylemiştin yükseliş başlamıştı 6800lerde hatırlıyorum devam et şarkıya hocam sakın susma yoksa dibe gideceğiz:)

Blacksin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Aman hocam ya ilgi çekiyor bütün site olarak da yazıyoruz ona yalnız strese girdim fena salmaya başladı halvinge 2 gün kala kalkipta çok dusurmezler diye de düşünmüyor değilim arada kaldım:)

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Bülent hocam stop koydunuz mu bir yere koyduysaniz nereye?

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Valla hocam sen konuştukça düşüyor konuşma istersen

YATIRIMCI_100 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Şimdi de salı günü 8600 gelecek diyorsun hocam iyimisin sen

YATIRIMCI_100 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Elinde ne varsa yatır diyorsun hocam da 13 saat öncede böyle bir yorumda bulunmusun vebal alma bir kişinin bile yazık olur insanlara

YATIRIMCI_100 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Usta chef neden beni engellemiş bir sorarmisin hiçbir diyologumda olmadı kendisi ile paylaşımlarını da takip ediyordum

nlizci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Oo hoşgeldin abi bir degerlendirme alalım senden bugün kaptan kendini boşluğa bıraktı:)

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi logoyu bırakta silkeleme mi yapıyorlar pozisyonun nedir stop oldun mu

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

O zaman sen bakma:)

mahserix99 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Senin stopu patlatmaya çalıştılar galiba:) patlamadı inşallah

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Belkide çok zorlamamk lazım biraz düşeneyim belki kalan yarısını da şutlarım bunca zarardan nerelere geldik karı almak lazım

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Bugün kuru da yüksek tutuyor artış gelebilir mi acaba

SUDESAY için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Bak bu yorumun korkuttu beni abi her an herşey olabilir demekki çok yakın stop yapmışın

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi yapma her gece bu koreyi mi beklicez:)

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Görmedim stop olduğunu abi hayırlısı olsun ben kullanmadım hiçbir zaman stop canlı takip daha güzel oluyor ne zaman yarı yarıya kazanırım o zaman stop koymaya başlarım tabi onu da 700-800 dolar aşağıya koYarım ki patlatması kolay olmasın

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

10500'ü bir gör kıpırdama şimdilik diyorsun yani

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

kore açılış saati deme abi:)

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

kore açılışını beklemeyip yarısını sattık bu hallere düştük zaten:) yalnız 10bin yapar sabah 9800'e değer falan yine şov yapmışın:))

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Devrimci abi dün gece kritik saatlerde yoktun yine dışarda mı bekliyordun yoksa:) Buradan nereye gider 4-5 günde nereden çıkmalıyız son bir yorum dakika ve rakam bilgisi daha paylaşsan:)

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi sen ne ara çıktın dün gece ben yarısını çıktım diye kizmıştın:) Bir de sana birşey sorcam ne zaman dolar düşüyor btc basıyor gaza yine 10k üstüne çıktık ya hemen 7.09 lara indi bu tesadüf mü sence btctürkte bu sefer kurdan dolayı düşüyor bozmak istesek

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Yanlış anlama daha once alıp satmadiysan fazla riske girme 3-5gunde çok kazanacam dersen tam tersi olur fena yaparlar

Webmastercı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi yeni falan değilsin demi boyle 4-5 günde 4-5bindolar yukselir mi diye sorman bile garip

Webmastercı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Konu: 08.05.2020 btc grafiği

Geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin

CoDeX© için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi alım yerim iyi değil bana stres yaratıyordu en azından yarisi duruyor böyle dengeledim biraZ

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Geldi kardeşim gordum

Talhacv için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Vay be yarısını sattı emir hareket geldi ne diyeyim ki:)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Kumar masası olduğu doğru önce yeni gelen tokatlaniyor sonra ondan sonra gelen tokadı yiyen oyunu öğreniyor buralardan almıyor:)

Wildshard için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi ben emir verdim 70.6kya bilmiyom erken mi gece sonu beni tedirgin ediyor. 9800ler psikolojimi saglam tutuyor ne zaman 9700 leri goruyom sıkıntı başlıyor dolar sabahki gibi olsa çoktan çıkmıştım

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Abi niye dışarıya ciktin söylesen bende çıkardım beni içeride ateş bastı:)

NONSERVEAM için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Evet aynısından korktuğum için çıkıp uyumak istiyorum

Maney için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Bunun gözü aşağılarda gibi verdiğim emirlerin kıyısından dönüp duruyor bir saat falan ver abi:)

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Yok ama hocam geçen sefer bir gece saati vermişti:)

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Öyle hocam bende bundan sonra hiçbir şeye karışmayacağım 2 aydır gördüğüm yanlışlar için yazdım hep buradaki popüler insanların bazıları gerçekten çok yanlış yönlendirme yapıyorlar bahsettiğimiz kişide mesala itimat edin ilk defa böyle konusuyorum demiş ben mesala bozmadım ama vardır bozan vebale giriliyor diye çok yazdım eleştirildim. Yoksa amacım başka ne olsun. Ama bundan sonra susacağım herkes neye inanmak istiyorsa inansın. Böyle bir piyasa da kimse kesinmiş gibi konuşmamalı yeni gelenleri etkilememeli son düşüşde 4 bin dolardan satanın vay haline ben ona üzülürüm yoksa onunla tartışmışım diğeri bana sövmüş ne anlamı var.

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Evet ona da şahit oldum ondan merak ediyorum bu saat konusunu falan nasıl tahmin ediyorsunuz gerçekten ikidir ilginç

devrimci_coin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

evet öyleymiş unutmuştum ismini

alone_btc için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için NONSERVEAM yorumu ()

Şimdi baktım profiline asla bu kadar iddialı yazmam itimat edin demiş o zaman neyse biz de çaylaklık dönemini atlatcaz inşallah

bulent_esen için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizin kişisel ayar ve özelliklerinden yararlanabilmeniz için GPDR ve KVKK kapsamında çerezler kullanılmaktadır. Detaylar için KVKK ve Çerez politikalarımıza göz atabilirsiniz. Sitemiz ve özelliklerini kullanarak çerezleri kabul ederek onaylamış olursunuz.
Onaylıyorum