Üye adı:NazlıcaN20
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4402
Üye puanı:371
Takipçileri:133
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:5 Mayıs 1998
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Aydın
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NazlıcaN20 yorumu ()aksam gene cikar sabah gene duser :))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()buralar al degil bence sat firsati.. onsun gozu asagida gibi
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()ben cesaret edip alamadim acikcasi 2 98 lerden keske girseydim yarin 3 20 olur keske 3 08 den girseydik deriz hahha
Ramazan021 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()2.40 lardan maliyetli olanlar koseyi döndüler yeminle :)))
Ramazan021 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()heyt noluyorsun :)))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için NazlıcaN20 yorumu ()forex ile bilginiz yok ve baskalarina soruyorsaniz, 1 gunde iflas edersin bulasma kisaca sana en güzel tavsiye bu olur..
Kanalcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()derleeerr abii 1200 derlerr 1300 derlerr herkes bir seyler derr. kimse kati bir sey diyemez tek doğru budur. burada adam akilli analiz yapan bir kac kisi var onlar bile hep dogru bilemez. ben tl oldugum icin biste ya da grama devam edicem gumus ve altina ama dolar duserse full dolar alip onsa da girebilirim. kismet diyelim.
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()daha dun 603 gram girmissin simdi 600 gram bakalim nerde bitecek yalan dolanin diye merakla izliyoruz ondan dedim :))) al tek seferde 20 kilo sen de kurtul sitede senden kurtulsun
gokhan1991gs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()bu aralar okul falan alacagini sanmam kimsenin :)
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()islem gunduzden beri 1 er tl karla 32 gram al sat yaptım 100 tl. kadar kar aldim gunu kurtardik yeterli bu aralar cok risk cok :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()kac paraya aldin 600 grami
gokhan1991gs için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()arkadaslar dolar duserse gumus yerin dibine girecekmiş gibi bir his var icimde :)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()suni diye diye 7 yaptınız selaleci tayfa
ekstradoviz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()abd kacta açılıyor bkz @keten_prenses
bubu1980 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()dolar 7 ons 1400 gram 315 :)) hayaallerr bu yonde
Kios için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için NazlıcaN20 yorumu ()kuveytte var tfx te yok
Ozver7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()ayy walter amcam harika biriydi
adam delilik kavramina bir guzellik katiyordu :)))
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()prison break ve bb yi de bitirdim digerini izlemedim ama izlicem insallah
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()final yapmış dizileri izlemeyi tercih ediyorum fringe, lost ve dexter bubara bitirdiklerim :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için NazlıcaN20 yorumu ()hayir degilim ben öğrenciyim :)) evde dizi izliyorum sadece :D
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)