Üye adı:mustafate
Kayıt tarihi:6 Eylül 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:356
Üye puanı:65
Takipçileri:2
Takip edilen:21
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:15 Nisan 1973
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Antalya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için mustafate yorumu ()düzeltmeyi kaça kadar bekliyorsun. Kuveyt makasları çok açtı...
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gremse Altın için mustafate yorumu ()Takipteyim üstad... Teşekkürler...
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()ozaman 32 daha önce gelecek diyorsun. Bizde beleriz... Üstad sensin..
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()Malesef borsa bayağı riskli. Gümüşte alım bekliyorum. Her an alabilirim.25.750 civarında yıllık sar var. Oraya gelmesini bekliyorum. Ondan sonra 32 civarlarını beklemeyi düşünüyorum.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()Seni takip ediyorum. Sayfaya yazasım gelmedi. Gümüş alım satıma devam ediyorum. Bazen de Platine giriyorum. Düşe kalka devam ediyorum. Yorumunda moral bozukluğunu görünce dayanamadım yazdım. Bi hal hatır sorayım dedim.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()S Aleyküm üstadım, dostum, arkadaşım. Nasılsın.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Emeğinize sağlık Bünyamin bey. İlgiyle takip ediyoruz...
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()V Aleyküm selam.
TR42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Rabbime şükürler olsun Kardeşim. Sende iyisindir inşaALLAH. Sen olduğunu dün akşam anladım. Tekrardan hoşgeldin. Rasyo paylaşımın güzeldi.. Tebrikler..
TR42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()V Alayküm selam. Hayırlı günler Kerim bey..
TR42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Emeğinize ilminize sağlık Bünyamin Bey...
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Emeğinize sağlık Görkem bey. Güzel bir çalışma çıkardınız... Tebrikler...
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Teşekkürler Bünyamin hocam..
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Hayırlı sabahlar Bünyamin hocam Güney % kaç olarak revize gözüküyor.. ytd olmadan.
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Görkem bey kademeye başladın mı, yoksa beklemedemisin..
gorkemmmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Sizlere de bol kazançlar . Paylaşımlarınız için teşekkürler..
sabır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()Üzüldüm.. Bende uzun bir aradan sonra gümüşü 25.200 den sattım alım bekliyorum. Artık ya nasip diyeceğiz. Üstadım seviliyorsun. Ara ara hal hatır sormak için yazarım...
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()Hamdolsun. Beklentilerini karşılıyor mu. Gümüşten daha mı iyi gidiyor.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için mustafate yorumu ()S aleyküm üstadım. Nasılsın, Borsa nasıl gidiyor.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için mustafate yorumu ()Rabbime Hamdolsun. Sizler nasılsıniz..
_Nefer_ için cevaplandı (yorumu göster)