Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bir yatırımcı konuşması na ras geldimde eskiden yılda 3-5 hisse tavan yapıyordu dedi yada tavan serisi şimdiki kağıtlar sürü halinde tavan olur dedi komime gitti :)) haklı adam
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()şu toaso ve arclk i takibe aldım ben alanayakadar %5 oldular nerdeyse
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()iyi oyaladın beni iheva az canlan milim milim gidiyordun
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()iyi gine erken almışşın şimdi diyince bende 9100 den aldı sandım
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hayırlı olsun
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()son olarak 3400 den bjk de alındı daha yeter bir duramıyorum hisse almadan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yenimi aldın kaçtan aldın
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yok sıkıntı alıştık arada kaynıyorum çaktırma davayı:))
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()komutan iyi ki yazmışın smart diye tam zamanında binmişim :)) yada benim bindiğim içinmi hızlandı bu
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()smart yavaş sessiz flan dedin ama çoşaçak bu heralde:)))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben emir girdim belki alır kısmetse
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bir kaç tavan gider bence ytd
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()azmdc e ben al emir girdim alınmıyor 2 saattir umut yok
Nasip1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abla bu bist in durumu ne olur hep yukarı hep yukarı arada kaldım elim satmayada gitmiyor:))
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()her kağıtın zamanı gelir ergeç sizin kağıtlarda bakmışınız bist düşerken çıkar
Siriusblack21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende geldim aranıza smart la
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()8700 den smart alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()olmazmı:))
Siriusblack21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu borsaya ne oldu böğle habire cıkıyor oyakc bile çıkıyo :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sizinde engelleme yetkiniz var istemiyorsanız siz engelleyin niye tartışıyorsunuz ki:))
iges için cevaplandı (yorumu göster)