Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende göremiyom @admin bi el at da problem çözülsün:))
BAŞKA_GEZEGENLİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bugünkü karışıklığa iyi yırttık paçayı genel toplamda kar zarar yok iheva bukadar geri gelmeseydi 1-2 bin kar vardı da
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()en iyisi giden gitsin sonra tersi kötü oluyor çok beletiyor insanı
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dayanamadım 2.5 tavanda gitti beklesem daha iyimiş
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()normal arada böğle naz yapar eleyecek ki hızlansın hafiflesin:)
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()mumdan çıkmış yangın dedeye sahip çıkalım:)))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()smartda buğün kıpırdama yok yoruldu dün yunsa iyi geldi 14000 den 14250 ye çıktı
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()11 hissemin 8 i yeşil şanşlı günümdeyim:))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bendede var 7670 den bu çıkarsa zaten tavanla çıkar satmam kar almadan
ertan16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bak tukaş tam 4aydır milim oynamadı en sonunda 3 gündür tavan halada %7 yeşil bıktıracak illaki adamı satsındiye
ertan16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()senin satmanı satınca hemen cıkar. bende hep öğle oluyor
ertan16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben pek anlamam teknik grafik ustalara sorun:)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()40 tl zarara tuprs satıldı yerine 4800 den glbmd alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kağıtlar hem düşer hem çıkar bu çok normal acele etmeyin zarara satmayın satınca çıkarsa dahada üzülürsünüz
Edishun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()14.200 den bende geldim:))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()oyakc neyapsak satsakmı %3.5 oldu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()buğün içimden geçen his kazandıklarımızın birazını geri alaçlar inşallah yanılırım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yorumlarınız için çok teşekkürler abla allahda senin işini ras götürsün
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()komutan bist yorum varmı ne durum yön
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ne yorulduk be buğün başımda arımaya başladı bi hap içeçem