Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()25.9 mu demek istiyorsun sen ne aldın ısgsy mi ısgsy 26640 fiyatı:))
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kaçtan aldınız fiyat
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()2,95 yanlış rakam 26700 de fiyat
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hayırlı olsun keşke ilk dedimde alsaydın baya kardaydın neyse acele etme satmak için düşşede bekle
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ilk benmi sattım yoksa ıskpli
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()5 hisseden
1. si ıskpl tavan herkesde öğle tabi:))
2. si ısgsy tavan
3. dagi yolda %7 gibi kısmet artık
diğer ikiside %1 gibi yeşil
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben esen sattım uçtu gitti ondan basitine satmıyorum daha kağıtlarımı
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()skrbnk da 1600 den döndü şuan pek cıkamadı 1500 lerde oda bist e göre ağır ağır 1600 olabilir
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()vkfyo ara ara atak yapıyor
ostimi yakalayamadık
yunsa da iyi bence
oyakc
son olarak ralyh de gidecekde zamanı belli değil:))
hubvc yede bi bak istersen
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sevindim bende düşük satmışsınız dedim içimden:)))
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bereketli olsun bist cıkış yönlü ise alım fırsatı pek vermez karda bekleme de fayda var bu aralar benim düşüncem
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evallah düs sabah dagi hareketlencek demiştiniz siz demi
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()buğün şanşlı günüm deyim bekledik şükür primlendi kağıtlarım
dagı dün de %5 bugünde%5 oldu en önemlisi ısgsy %7 yaptı 4de 3 bunda paralar
geri gelmese bağri:))
tukaşıda satmayacam er geç oda meyvesini verecek bence
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Evet aşsa düşüşü enazindan hiz kesti hatta durdu bence 1520 üzeri yarin atsa yukari hizlanacak yarinda yeşil inşallah
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bilmemki niye tavan açsın buğün tavan olamadı bile belki %3-5 daha gider bence
tukaşın cem okulumu o ney:))
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hadi inşallah olur bi aksilik çıkmasada
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dagi yatırım holding tavan dagi hala bakıyo
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()mesela ben dagiyi bayadır bekliyorum şimdi %8 oldu nerdeyse karda var ama satmayacam en az 3-4 tavan bekliyorum ama bilemem kimse ben dedim diye almasın :))) ısgsy aldım 19 dan başladım 24 25 tl oldu nerdeyse onuda satmıyorum hem ekranda kar görmek iyide oluyor al satta zarara düşünce üzülüyor insan alsatı yapmak için işim piri olmak gerekli bence
Sessiz_gemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sağlam kağıt bulunca basitine bırakmayacan al sat işi iş değil para şağlam kağıtı taşımaka oluyor bence
Sessiz_gemi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()elinde tutsan buseferde düşüyo sonra niye satmadım karda gitti diyor insan kısmet bu kadar
Sessiz_gemi için cevaplandı (yorumu göster)