Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben onu bir kaç sebeble yaparım 1 lot olayını
1. diyelim elimdeki lot sayısı 699. olmaz ben onu 700 e tamalarım sonran 1 lot alırım
2. evet satış yiyormu diye 1 lot satış yapıp kağıtın durumu ne yöne bakarım ama bu tavan da olan kağıt için gecerli
HANY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ısgsy 1 saattir 28000 de %7 de takıldı kaldı ne ileri ne geri satsam burütde var geride alamam kaldım arada
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu bera ve yeşil ne olçak belli değil tekuru gibi flan olmasın dikkat et çok pirimlendiler
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()2 gün önceki yorumum
ralyh :%4 üzeri gördü
yunsa ve ostimde günde &3 gibi çıkışta
diğerleri çıkamadı
bunlara ilave olarak da akenr de eklemek isterim oda iyi oyalandı 2250 de ytd kendi fikrim
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende bin tl üzeri çıkmıştı kar satmadım 200 e düştü aha hiç satmam
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dagi holding de düşüşde buda öğle oldu bekle bekle 10 dk da gitsin bütün kar
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sabah 5dk sapıtıyor:)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ıskpl devre kesti aşşa yönlü
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tebrik iyi kar yazdı sana dün aldın büğün %3.5 kar yazdı dagi
hedefi kaç benim aklımda yok da
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Dagi holding 3 4 gündür tavan gidiyor bunada yarar yarinda tavan olacakmi bakalim olursa bu dagi de en az % 3 5 gider düşüncendeyim
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yunsa yı gördünmü 15 tl ve Altın da durmuyor hemen çıkma eğiliminde %5 üzeride oldu gün içi
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()buğün cuma değil perşembe daha dur yarınvar arada:))
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yok anladım şimdi geldi aklıma:)
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ee biz her gün höp et olsun istiyoruz kemik sevmeyiz:))
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()baya bi kızardı hisseler akşama toparlansa bari
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dünkü karın yarısı gitmişti ama biraz toparlandı şimdilik
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bereketli olur inşlhal
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()9820 den az bi miktar daha tukaş alındı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dagi 3 gündür %5 yapıyor hiçde satasım yok ama iyide kar yaazdı kararsız kaldım
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bi dolar düşüyor bi ons maffoldu gramcılar