Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yeşili hiç takip ediyormusun geri dönüş varmı ufukda kıpırdıyor bir kaç gündür
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bir patlama yapaçaklarda bunlar dur bakalım ne zaman
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dagi maalt yerinde duramıyor tukaşda daha düşemem diyor :))
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()27500 nıbas sat emir girmiştim 27400 de durdu %5.6
olçak işmi bu şimdi:))
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()zarara satış yapmayın özellikle akenr bekletin baya düşük fiyatta 1 tavana zararınız çıkıyor hem ne kadar olduki alalı bence 1 ay anca alınan kağıt hemen kar yazcak diye kayde yok benim başıma çok geldi bekledim bekledim sonra zarara sattım kağıt tavan tavan gitti o daha kötü oluyor
ömerayn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Son 10 15 sene bakin bist nereden gelmiş ara ara düşüş olsa bile sürekli cikiyor
En basit örnek verdim
Gen_tr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Al satla devam etmek niyetim yarin %5 üzerine fiyat girip satmak niyetim ama ne olur sabah 10 da belli olur sabah sat emir girecem
KartalElif_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()powell mı ne konuştukca usd düşüyor yarın borsa için iyi olur belki
füreya_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben olaya öğle bakmıyorum paramız varki zarar ediyoruz allaha şükler olsun
Gen_tr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()45 günlük sen helede bu sirvelerde oynamana göre baya iyi gitmşşin ben 1sene gibi oldu aam borsa 80 binde idi ne alsan kar yazıyordu şimdi işler şartlar çok zorlaştı
biraz kenardan takip et dipden alımlarda zarar olma ihtimali az olur
rüzgar81 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()pek izahı yok gibi takip teçrübe birazda cesaret diyelim
ustalık yok o kesin:)))
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()maalattan işi bilen ne kar etti ilk -7 den 10 oldu
sonrada tekrar -9 oldu kaç etti %40 mı 37 mi ne
Yeşil75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()thy ve doco %5 üzeri oldu
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()baya düşmüş bi taban dahamı yapaçak ne alım fırsatı gelmiş yine
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()9700 den sanırım zarara sattım ben ama oda gider birgün sabır lazım benim işim açele:))
25200 den aldım ısgsy yi 26500 sat emir girdim ikinci defa gelirse 26500 satar sistem
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet 1600 üzeri gitmiyor ama 1550 1400 arası çok al sat veriyor %3 %5 iyi bence banka kağıtına göre
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()skrbnk baya uçuzlamış bist geri dönerse temiz %5 yazar bence
doco da çaktırmadan gidiyor
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()biliyorum bu nasıl bi kağıt dur durak bilmiyor şimdi girsen taban taban gider vkfyo yuda sırf bunun hatrına almıştım bunu eline su dökemez :))
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()malaat veeczyt de takibimde idi tavan dan döndi maalat yine ekmek var bunda da elim ayağım doldu
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evallah kardeşim nazarda olurmu olur satmadıkda dahaça
efeberk06 için cevaplandı (yorumu göster)