Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Aleyküm selam
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Konu: THY yabancı burda
3 5 yıllık gibi al da eğerki baya bi primlendi ise buyuk bir ihtimalde öğle olur zaten ozaman sat. biz alacaz hemen tavan olsun istiyoruz %9 olan kagitimiza niye tavan olmadi diye üzülüyoruz
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Bürüt varsa 1 gün sonra yine hisse alinir burut yoksa sürekli al sat yapmanda sınır yok nakit alman için 2 gün beklenir
Veyce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Bizde de alirken binde 1
Satarkende binde 1
Iki oldu bunu diyon heralde
Taha44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Az kullancaklar tam belli olmaz ama perşembe veya cuma olabilir
Carsambili için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Yok yillik alsat yapa yapa 500 bin olur zaten
Carsambili için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Evet 10 binde yanlış oldu
Carsambili için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Evet yıllık 500 bin olunca ara başkası binde 10 de veya 9 de
KAPTAN_KAPTAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Binde 2 ozaman ben 100 bine 90 tl hatta bazen bilmedim para geliyo hesaba 5 10 tl gibi
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Hesapta para olmadan nasil hisse alabilirsiniz hem bugün kapalı sistem
Veyce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Evet zirat dan bahsediyorum dedimlimite geldinse musteri hizmetleri arayin binde 9 a düşüyorlar bende oldu karisik bisi yok aslinda ana sayfandan istedin hisse takip et hesabinda ne var ne yok tiplam bakiyen flan hepsi mevcut
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Yillik işlem 500 bin olursa ara binde 9 hatta 8 e düşüyor
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Bende kullanıyorum
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Günaydın hocam acaba dediğiniz düzeltmeyi yaptimi dersiniz tamda bist düşüşüne mi denk geldi bu isgsy
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben gecen gün alsat yaptım %14 kar yazdı 24 den alıp 28500 dü sanırım sattım şimdi dahada düşmüş pazartesiye yine alacam çok yükselmese bari para kazanacaksan risk alacan başka yolu yok sağlam dediklerimiz ne oldu sanki:))
NURCİ_55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()olsa nakit alırım tabandan
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen zaten bence en fazla 2 taban yer oda yerse sonra başlar tavan lar
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()illada hisse alıncaksa ben olsam nıbaş alırdım en azından çıkarsa tavan yapıyo
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()takip listemde 2 tane yeşil gördüm
ostim
glryh :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kağıtlar çok uçuz oldu birazdan mal yüklerler :))