Üye adı:metehan55
Kayıt tarihi:21 Temmuz 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2514
Üye puanı:688
Takipçileri:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Fırtına çıktığında ağacın dallarına bakarsan ağacın her an yıkılacağı hissine kapılırsın, gövdesine bakarsan onun dimdik duruyor olduğunu görürsün.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Bunu merkez bankası biliyor mu:)
EconomicX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Evet önceden birinin haber alıp satması suç.
BigBlind için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Gereksiz olup olmadığına halk karar verir. Halk istiyor mu 20 Aralıkta dövizi kimlerin sattığını?
BigBlind için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Yalansa neden mecliste 20 Aralık araştırılsın önergesine ret veriliyor. Neden araştırılmıyor?
Bilgi_siz27 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Yapmayın bu zamanda dolar sız kalmak kışın montsuz gezmeye benzer :)
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()İnternette en son 2020'ye ait kişi başı milli gelir yazıyor. O da 8597 dolar.
felluxua için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Önerilerinizi ülkeyi yönetenler duymasın. Yoksa halimiz perişan olur.
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()20 Aralıktaki tuzaktan sonra zaten hepimiz ekonomist olduk.
ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Mükemmel çözüm. Sizi ekonomi bakanlığına öneriyorum.
isayk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Lucifer yakışır
Fiziki_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Artık o işler o kadar kolay değil. dolar ın patronu FED de devrede.
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()20 Aralıktaki oyunun enkazının Altın da kalmışsa ister istemez korkar.
ulaş_can için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Kullanıcı adı turkbeyi1 olan zat her gün arada bir siteye uğraşıp yalan söyleyip insanlara dolar ını sattırmaya çalışan manipülasyon yapan biri. Engelleyin gitsin.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Neden inanıyorsunuz ki? Bunlar burada manipülasyon yapmaya çalışan kişiler. Bir şey bildikleri yok. Yalan söylemekten çekinmezler, özür falan dilemezler. Çünkü vicdanları yok. Birazcık vicdanları olsa burada çıkarları uğruna manipülasyon yapmazlar.
Elif_kr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Yok artık burada ne idüğü belirsiz biri yüzünden dolar ınızı mı sattınız.
Elif_kr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()dolar da tokmak artık FEDin elinde. Beyhude çabalar bunlar.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Artık tokmak sadece merkez bankasının elinde değil. FED de devrede.
Amatör_r_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Ah merkez baskıyı kaldır yoksa küçük yatırımcıyı çarptığınız gibi sizi de çarpacak birileri.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Ah merkez sen akıllanmazsın.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için metehan55 yorumu ()Şubatta Arabistan ziyareti varmış. Cemal Kaşıkçının katili kasap Muhammed Salman bakalım kurtarabilecek mi?