Üye adı:Mehmet571
Kayıt tarihi:9 Şubat 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1914
Üye puanı:121
Takipçileri:5
Takip edilen:37
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Usta avnt burdan girilir mi sanki günlük kırdı gibi
Emre_bey_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Avnt için ne dersin başkan bı hareket var gibi
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Klas kardeş, şimdi ben avnt 0.19 gelirse gireyim diyorum fakat bir yandan Pepe 0.39 da şuan obo gözüküyor net 0.17 gelecek gibi. sen neyse karar verirsin. akıllı birisin.
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Vay uyanık:)
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Hakketen çok arada şuan hepsi nereye kırar belirsiz
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()btc 75k daha gelmedi
Coin_üfleyen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()btc 75k ten 100k sonra 40 gelir mi? Ters adam eve formasyonu varmış?
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Bence sen burda bile nakite geçersen karlısın
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Şu trumpa da bı short açsan pamuk tikasan valla milletin iflahini kesti:)
IGASSAL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Helal olsun. Gassal tek:)
IGASSAL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Usta avnt grafiği bakabilir misin? Bir tepki verme an meselesi ama hala dip arıyor gibi 0.20 kesin çünkü ora üçlü dip olur sonrası muamma?
Kzılhafiye1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Aynen bence de bitti yalnız son bir defa Ocak ayı bazı altlara tepki fırsatı verir sonrası daha derine düşüş
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Abi bu son hafta bir iniş olursa olur 77k gibi artık Ocak ayı yükseliş yani 100k görür gibi btc ordan büyük obo var bazı altlarda mesela sol xrp gibi.
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Ben sol obo olarak ilk destek 67 ordan kademeli 25 usd görüyorum. doğru mu?
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Kardeş avnt grafiğine bakabilir misin? 0.20 e iner kesin de acaba burdan bir yukarı tepki neresi olabilir?
Boyno2727 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Tam oralara alım kovalanır bakalım usta eyvallah
Alptekkk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Peki zrc diye bi koin bsktın mı? Cehennemin dibine girmek üzere.. tepki de vermir:)
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Ok girmim ben
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Folk 9 dan girmeyi düşünüyorum kısada kahveci usta
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mehmet571 yorumu ()Bence Aralık son hafta girilir şuan değil çünkü altlar en az yüzde 50 daha inebilir.
Ortakahve için cevaplandı (yorumu göster)