Üye adı:Mawerick77
Kayıt tarihi:10 Kasım 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12649
Üye puanı:1492
Takipçileri:89
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Yine de sen bilirisn. Icinden nasil geliyorsa onu. Yap.
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()En azından yuzde 30 50 siyle işlem yap .. ne olur ne olmaz diye ..
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Yarısını satsan 300 bin zarar olur. Pepeden yuzde 20 30 yakalasan zararin 3 de biri cikar .. vs vs . Amac bu zaren parayi belli coinlere. hapsedip kendi istedikleri coinleri çıkarıyorlar. Zrx den 65k zarar ettim ve anında satip pepeye gectim. Pepenin zrx den daha cok prim yapacagini düşünüyorum . Bazen zarari kabullenmek gerekir ki diğer işlemlerde rahat hareket edesin .. ytdd.
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Çoğu alt coin yerine. gelemeyecek . Bu firsatlar. kacti mi boga biter kar edemeden ayiya dusersin yine . Söylemedi deme . Ytd.
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Ekleme şansımız olur 1 2 ay daha . Iyi tarafından bakmak gerekirse
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Yuzde 25 sat pepen al . En azından parca islem. yapmis olurusn . Ytd.
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()bitcoin için Mawerick77 yorumu (2 gün önce)
Yaklasik 20 gündür arzı az olan hacımsız coinler tepede onlarda yüzde 5 10 .. pepe lunc floki shiba doge şuan uyku modunda .. heran hersey olabilir ... Takip ...
ytd
https://altin.in/mawerick77/2
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Sabahin en guzel saatinden herkese Bereketli kazançlar ..
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Benim coin de maceram 2.5 sene oldu. En tepeden girmişim sonra 2 yil boyunca düştü :) öğrendik artik az cok sistemi.
takiptekal27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Aynen oyle bende hatırlıyorum surekli dusecek düşecek diyordu. :)
63ARGENTUM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Aldin gümüş. Sayfasindaydi ozamanlar. Hatta farkındaysan İkimizde aylrca lunc dedik ama onda neden engelleyim ? Çünkü bende bir dönem altin gümüş alip satıyordum. Orda cok. canlar yakti eta :) beni de ozmaan engellemişti.
takiptekal27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Bu mantığa. Göre 1 lira olan fetin 127 lira olmamasi lazimdi. Yada 2 sendir 30 larda olan ape nin artık fırlamasi lazımdı , ama öyle olmuyor. Bazi coinler evet ucuz ama talep yok. Bazi coinler evet pump yapmis ama populer . Bu yüzden o x yapmış öteki cok ucuzmus bunlar kriter degil piyasayi takip etmek lazım. Ytd.
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Sana zamanında pepeye flokiye cevir dedik nasip ..
NEO_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Vadelide olanlar batmaya mahkumdur .
Yapacak birsey yok ...
takiptekal27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Al sat denedim adet azaldi . Al yat denedim sıkıldım sattim ertesi gün fırladı 2 sene beklediğim lunc ..
Sonuç itibariyle suan kararsizim. Duruma gidisata göre karar vereceğim. Hedefe gelirse satar al sati kovalarim artik .. suan beklemedeyim .. ytd
YıldızBitco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Yetişin paralarımızı emcüklüyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Tam çıkış modundaydi irakta haşdi şabi ye saldırı haberi
Geldi btc saldi yine . Grafik veri bu yüzden boş iş demek istedim.
YıldızBitco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Rica ederim . Bol bereketli kazançlar dilerim ..
YıldızBitco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Birde bana sacma gelen yorum su .
Filanca yere gelirse yükselir filanca yere gelirse düşer . Bunu zaten bizde biliyoruz . İlerisi. Ne dusecek mi cikacak mi bundan haber ver :) veremezler . Çünkü bu Allah bilir. BiZ sadece beklenti içinde olabiliriz ... nokta ...
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Mawerick77 yorumu ()Ustelik dun okadar yazdim cevap verem olmadı demişsin. Bende sana okadar yazdim cevap verdim bi teşekkür bile etmemissin. Demekki insanların sana cevap vermemesi gayet nornal bir durum.
YıldızBitco için cevaplandı (yorumu göster)