Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19389
Üye puanı:8392
Takipçileri:1310
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu (). 6,335 den 1 parça gümüş sattım
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Burda plomiğe girmek istemem. ama alın tükselir alın diyen varsa 2 tane alım yapsın dipten göreyim güzel endamını. bu işler öyle uçttu kaaçtıyla olmaz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #23206585 Grafik detay ve yorumları
dostum alım yapınca yazıyorum alım yaptım diye.
Konya_lı_gümüşcü için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()her yerden alınır diyen varsa onda bir şüpe vardır. şimdi diyelimki gümüş gümüş 4h yükselişte ama 1h aradalga aşağı yapa ihtimali var.
işte alım 1h ara dalga dipte yapılır eger düşerse. düşmez yükselirse alınmaz. beklenir
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #23206357 Grafik detay ve yorumları
alımlarımı %50 ..6.146 %50 6,90 dan yaptım.
cuma günü %50 sini tekrar tl yaptım.
şimdi alım yapmıyorum %50 tl var. eğer bana göre alım yeri tespit edersem aldım diye siteye mesaj yazıyorum.
Konya_lı_gümüşcü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dikkat edecek olursak xagusd bir gördüğü tepeyi birdaha görmüyor. düşüler böyle olur. bunu 29,8xx olduğu gün yine yazdım burası fibo tepesi diye.
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #23206100 Grafik detay ve yorumları

gümüş ons olarak 29,8xx beri düşüyor. fakat 4h 21,660 da bir dip yapmıştı. 4h yukarı bir atak yada trend başlangıcı diyelim işte o trend sonlanıncaya kadar yükselir sonra yine düşer diye tahmin ediyorum.
alttaki grafikte anlatmaya çalıştığım konu bu.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()şuanda kavgamı ediyorsunuz yoksa konuşma usluplarınızmı böyle
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Aleykümselam
Ramanlı72 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #23205620 Grafik detay ve yorumları

alt grafikte anlatılmak istenen şudur:
21,66o dan 4h yukarı trend başladı ve bu trend henüz son bulmadı.Tüm olan ara dalgalardır. Trend sonlanınca tekrar grafik atacağım
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()burayı stadyuma çevir en ve saygısızlık edenleri engelleme kararı aldım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dur seni bir engelleyim
neocihan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: xagusd fikrim.
yükselirse görürsün.
Fanatikgumuscu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: xagusd fikrim.

xagusd fikrim.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()komik olan bişeymi var
Moonlight_zeynep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: #23204287 Grafik detay ve yorumları
dostum az önce bir resim paylaştım resimdeki 2. tepe tam oluşmadığı için tekrar tepeye gider . fakat düşüşte henüz bitmemiş düşüde 493 ün Altın a düşmez. çünkü 93 deki dip yukarda tam tepe yapmamış. 496 gibi geri gelir 493 ü görmez tekrar yükselir bence.. al sat tavsiyesi yasak dostum ona kimse karışamaz
Sarı5461 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: #23204122 Grafik detay ve yorumları
siz daha iyi bilirsiniz ama düşüş olsada 493 ün Altın a düşmez. tekrar yukarı atar ve 508-509 arasında yönüne tekrar karar verir
RESPAWM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: #23203987 Grafik detay ve yorumları
gözün görmüyormu 5-6 lira düşmemişmi
Mustafa5811 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: #23203948 Grafik detay ve yorumları
çift tepe yapmış zaten 5-6 lira düşmüş düşüş devam eder bence
RESPAWM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: #23203774 Grafik detay ve yorumları
çift tepe sanırım
RESPAWM için cevaplandı (yorumu göster)