Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19304
Üye puanı:8369
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()onslar ve dövizler hep beraber yükseldi. yine bir şey olmuştur.
yine bir dilini tutmamıştır. dillerini tutsalar fiyatlar düşecek
yav ne olur biraz dilinizi tutun)))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()eyvallah dostum
Diverter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()@aşırı_fakir dostum senin burda ne işin var. biz hep zengin insanlarız )))
aşırı_fakir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ne güzel insanlarsınız. şeker gibisiniz )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()xagusd 23 ve 23,45 arası satıcılı bölge bu bölgeyi geçemezse tekrar bir düşüş gelir.
7 iş günü olmuş bu bölgeyi geçememiş denemiş geçememiş.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar ne güzel insanlarız biz, içimizde hiç fakir yok )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gram dön artık dostum. yukarı gitme))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()site dondumu ne
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Tıpkı baklava gibisiniz. ne tatlı insanlarsınız )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #29668615 Grafik detay ve yorumları
mevduat faizi kararları tarihlerimi bu listedekiler
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #29668591 Grafik detay ve yorumları
eyvallah dostum teşekkürler
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()indikatöre baktımda
gram en düşük 625
en yüksek 768 görünüyor
fakat 750-760 li seviyelerde yatay iniş çıkışlar görüntüsü var. arada birde 712 var. düşüş olmadan bu makasla işlem zor. bence
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #29668532 Grafik detay ve yorumları
Sağol dostum))
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bazı forekx firmaları bunu kendileri yapıyor yada yanlış veri akışından oluyor
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #29667576 Grafik detay ve yorumları
@ronx alt mesajda 2 tane resim var haftalık grafikteki beyaz çizgiye kadar yükselişler normak yükselişler olur. buda 25 in az üstüne dek geliyor.
fakat eninde sonunda beyaz çizginin ucunu görecektir.
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()forexde 13,120 şuanda
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar 11 olsa xagusd 24.200 olsa gümüş tl kaç olur acaba
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()şimdi adam bize diyorki paranı bankaya yatır dolar yükselirse sana farkını vereyim diyor.
yok ben illaki al sat yapıp zarar edeceğim diyolar ))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()arkadaşlar hepimiz bankadan alıp satıyoruz makaslar ortada.
şimdi birkaç kruş için yorum yapmaya al sat yapmaya gerek duymuyorum
eğer dolar ın iyi bir yükseleceğini gören varsa alır. yok eğer yatay hareket edeceğini düşünürse alınmaz.
bunun bir kazancı olmaz. zaten kur korumalı mevduat var riske girmeye değmez bence
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #29666755 Grafik detay ve yorumları
mesela xagusd 30 dolar dan bu yana bir gördüğü tepeyi bir daha görmüyor.
çaktırmadan ufak ufak düşüyor. dolar yükseldiği için kazanılıyor.
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)