Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19299
Üye puanı:8367
Takipçileri:1307
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()eyvallah dostum emeğine sağlık
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()mantık olarak ons düşse bizim merkez dolar ı bir şekilde mecbur baskılamak zorunda başka yolu yok.
iyi firsat olurdu
Polat_58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar yüksek olmasa burdan girerim
orhangurel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tabiki sonsuza kadar düşecek değil dostum
orhangurel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ustalarda uyuyor))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüş 2250 Altın a bir düşerse
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()Tamam dostum
Mehmet_döviz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()Mehmetciğim bu mesajın sanırım temenni niteliğinde. teknik dayanağı yok sanırım yanlışmı düşünüyorum.
Mehmet_döviz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar ben birşey soracağımda gülmeyin ))
Merkez bankası istese Tekniği tersine çevir emezmi?
18 den 10 a düştüğünde teknik çalışmadı bence
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüşe ne oldu ustam. neden düştü
Onursalll01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()Tamam dostum.
virtue44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum ne yazdığını göremiyorum ))
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tamam dostum canın sağolsun.
Hunlu1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bak 25 üzerinede çıkabilir yazmışım. dostum
elinde gümüş olmazsa nereye bakarsın dostum aşağı yön ihtimaline bakarsın değilmi.
dostum düşsün ki alalım
ben almazsam sen almazsan nasıl çıkacak bu gümüş ))
defnemila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ons 25 in üstünü görebilir dostum bunu hep yazıyorum. fakat 19 gelme ihtimalide var.
Bunu açıkmamak çok zor dolar yükselmeseydi gümüştekiler batardı.
Bak 30 dolardan bu yana xagusd düşüyor. dolar kurtarıyor. çoğu farkında değil. dolarda büyük bir oyun oynandı.
dostum sen bana bakma ben biraz tuhaf düşünürüm )))
Gayret1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()23,416 da bir tepe var 7 iş günüdür bu tepeyi geçemedi.
geçebilir fakat ya geçemezse bu tepe çalışırsa dolar da yukarı gidemez yatay takılırsa iyi bir alım fırsatı olur.
ben tl de olduğum için bu ihtimali takip etmek zorundayım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()iyi bir düşüş olmazsa hiç birşey almayı almayı düşünmüyorum. makaslar çok yüksek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()dostum sizim memleket malatyamı
virtue44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()mesela ne üretip ne ihrac ediyoruz. ve ne ithal ediyoruz.
Hunlu1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum biz ne ihraç ediyoruz bir yazbilirmisin
Hunlu1 için cevaplandı (yorumu göster)