Üye adı:mahmut_nedim
Kayıt tarihi:20 Ocak 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6532
Üye puanı:1177
Takipçileri:393
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Ocak 2015
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Bilgin olmadığı konuda asla biliyormuş gibi davranma.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10422,89 Nakit puanı var
T. Puan:10422,89 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()dolar i yukari atacak tek sey trump su an ki durum dusus yonun de fakat malum yarin hem tr den enflasyon verisi hem de usa dan tdi var bu verilerin durumuna gore bir yukari hareketlilik gorebiliriz elde dolari olanlar satis olarak degerlendirebilir malum iceri de gelismeler hic olumlu degil ben yarin yukari ataklar da dolar satis dusunuyorum
karakartal_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Ic dinamikler hala degismedi ing iltere uzerinden tek bir yatirimci ile piyasayi fonluyorlar cikis olursa piyasa felc olur genel yatirimci yok dikkatinizi cekerim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Sizi gercekten takdir ettim piyasayi yonlendirmede bir numaralar
OzzzO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()dolar evirip cevirip durma ne halt yiceksen ye yettin bittin gari
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Fil hamdi dolar i aldi galiba
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()dolar da ters te kalan arkadaslar fx piyasasin da deyilseniz bekleyin bu dolar artar ekranin basin dan kalkin ve temiz hava alin tekrar yuksene kadar da ekran takibini burakin tavsiye ederim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Son derecelendirme kurumunun da not indirmesi sonucun da manipilasyon icin uyari verecek kurum kalmadi dolayisi ile artik turkiye net hata noksan hesabin da ciddi bir yukselis olacaktir
ColdFish için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Su an piyasanin gozu kor olmus fed, i fiyatliyor reel de sikinti hala devam ediyor
Adolf35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Olsun duymayanlara bilgi olsun istedim
Adolf35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Dünya Bankası: Türkiye'nin önünde güçlükler var, büyüme tahminlerimizi düşürüyoruz
Dünya Bankası, "Türkiye kuvvetli toparlanmayı engelleyen güçlükler ile karşı karşıya; 2017'de %2. 7 büyüme öngörülüyor" dedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Bugun bist te kar realizasyonu bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Tesekkurler
AHMET_TOR için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()dolar in dusus yonun de oldugunu piyasaya yediriyorlar ve tedirginlik yapmayi basardilar dikkat diyorum algi yapiyorlar karar sizin
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Yarina kadar bu civarda dolasir yarin enflasyon raporu var tuik in 16:30 da abd tdi var buralar dan gelecek rakamlara gore dolar tl yon belirler cikis yada alis icin acele etmeyin panik yok
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()100. 50 uzerine atmadan yukseldi diyemeyiz
usdking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()dolar endexinin dusus yonun de olmasi sebebi ile cok etki etmedi
U_İnce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()ba 16:15 abd'de adp özel sektör istihdamı ocak'ta 246 bin arttı, beklenti 168 bin, önceki 153 bin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Hahahah sonra dan uyandim cok haklisin
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()Not dusurmus battibalik
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için mahmut_nedim yorumu ()tsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
TümüBeğenilenGrafik
0Dolar için mahmut_nedim yorumu (4 gün önce)
Fitch not indirimine gitse de gitmese de dolar tl zaten dusecek
karakartal_34 için cevapland
https://altin. in/mahmut_nedim/3
Cuma ogleden sonra yazmistim karar oncesi ama nerdeyse linc edilecektim ve hala su an sitede olur olmaz laflar ediliyor hem bilmiyorlar hem yapilan yorumu anlamiyor hem de ukalalik yapip moral bozuyorlar