Üye adı:Madboy
Kayıt tarihi:12 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3523
Üye puanı:303
Takipçileri:50
Takip edilen:17
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:5 Aralık 1980
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Bursa
iceberg
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Bu saatler erken 12'yi bulur gelmesi :) dün ilk tfx kullanma hayacanı 20 k sattım 5.45 sonra 3 k sattım 5.49 dan cumaya kadar alırım herelde geri
ThE_CeNtUrY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Asya açık değil mi?
dolarsan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Valla abi bende geri alıcam az kar bile olsa alıp beklicem sıkıntılı süreç başladı artık dikkat etmek lazım
Osman_1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Takip ettiğin insanların yorumlarını gösteri seç o zaman sadece onların yorumlarını görürsün
3536 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Takip ettiğin insanların yorumlarını gösteri seç kardeşim o zaman sadece onların yorumlarını görürsün
78SVKG için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Gözün aydın sende geçmişsin tfx bende geçtim ama bugün acele ettim 5.45 den 20 k sattım sonra 5.50 den 3 k sattım bekliyorum umarım azda olsa karla geri alırım
Osman_1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Evet abla bizi bu sıkıntıdan sen kurtarırsın :)
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Beklicem artık burdan da zarar etmeyelim :)
YeniAcemi17 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Valla hocam 4 aydır 6.65 bekliyorum tfx yeni geçtim sat al fırsatı olur dedim ama bakalım hakkımızda hayırlısı
UCAGLAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Ben bugün 5.45 den 20 k sattım bu saatte alınmaz bankadan makas yüksek
Hakan92xx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Sattığımı alamam diye çekiniyorum ablam
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Sağol abla umarım burdanda zarar ettirmez :)
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Kardeş 6.65 tersdeyım dün tfx geçtim bugun ilk kez satıp altan alayım dedim 20 k 5.45 ve uç ka 5.49 sattım az alltan alma şansım var mı yoksa yine mi zarar :(
UZUNCU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Abla bugün 20 k 5.45 3 k 5.49 dan çıktım bakalım ne olacak
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Kahveleri içip beş çayını bekleyelim )
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()5.51 ne ara çıktın abey
Osman_1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Ben acele ettim 20 k çıktım ama 5.45 den elimde 16 k var bekliyorum zararla kar kardeştir birleştirip altan almayı denemek istiyorum 16 k çıkış için beklemedeyim yorumlarınız önemli benim için çok sağolun.
The_Apprentice için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Banjoyu küstürdün abican :)
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()Çıkış rakamı var mı hocam
EKO519 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Madboy yorumu ()16 k var daha onuda çıkar alttan beklerim hocam kaçı bekleyelim 5.48 5.50
The_Apprentice için cevaplandı (yorumu göster)