Üye adı:Leon59
Kayıt tarihi:23 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:444
Üye puanı:65
Takipçileri:3
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:25 Ağustos 1996
Meslek:Üretim ve operasyonel
Yaşadığı yer:İstanbul
Hiç kimsenin yorumu ile işlem yapmayın , Portföyünüzü her zaman sepet yapın , ve sabırlı olun.
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:309,45 Nakit puanı var
T. Puan:127651,5684 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Tebrik ederim , Altın gerçekten stresi olmayan , risksiz yatırım aracı ve gerçekten kazandırıyorda , ancak Türkiyenin çok sağlam şirketlerindende ufak ufak toplasaydınız , temettü ve bedelsizler ile şuan çok daha iyi kazanç olurdu , altın portföyde olmalı ama mutlaka
altinmaster için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Altıncılar altını , bistçiler bisti savunuyor , full altın portföyüde saçmalık , full bistte bence , 100 binimi böleceksin , cds ler 500 ken euro bond alacaksın , altında olacak güzel bist hisseleride , yabancı hisse senedi fonlarıda , Full altın alan adam yatırımdan anlamıyordur
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()altın a teneke diyenler var , bist ozaman çamur ? Bu yıl enflasyonu yenen çok hisse yok
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()euro yu 33 istiyorsun ama herşey düşsün istiyorsun , ayranın dökülür dikkat et
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()2070 24 ayar
Demirci0506 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Altın yatırım değil birikim aracıdır , temettü vermez , bölünmez , ancak portföyü dengede tutar , kriz anlarında nakitten daha iyi olur , Bu yıl portöyün %80 i Altın da , yavaş yavaş bist , biraz yabancı fon , fedin faiz düşürmesi önemli
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()2024 Yılı için Gram altın 3000 tl olurmu
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()bist kan gölü , Altın cılar çekirdek yiyerek izliyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()çok yüksek sabah Tekirdağda 2010 tl ye aldım 24 ayar
dely96 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Teşekkürler
Nevrans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Teşekkürler
Zeyce61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Teşekkürler
teach80 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()rota portföy para piyasası (tl) fonu bileşik faiz ile %50
selinesk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Elimdeki 24 ayar gramları , ata altına çevir sem zarar edermiyim?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Mevduat 1 veya 2 ay pozitif getiri sağlar , sonra enflasyon ile eritir paranı
siirt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Saçmalıkmış bunu yapan her kimse
Nevrans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()Fed faiz indiricem dedi ama bu sefer , Seneye bu zamanlarda alıntılarım seni :)
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()2024 altını n yılı olucak bana kalırsa siz ne düşünüyorsunuz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Leon59 yorumu ()iyi akşamlar
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Leon59 yorumu ()Bist , Altın , kripto , 3 ünede sepet yapıcam , ama altın tarafı daha yoğun şuan , bistte fırsatlar bitmiyor ufak ufak alıcaz