Üye adı:Kobrayakışıklı
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12899
Üye puanı:942
Takipçileri:54
Takip edilen:236
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ekim 1972
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam buradan usd almamı önerir misiniz
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam 528 den aldığımı çıkıyor mu
DÖVZ_USTAD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()günaydın hocam bol kazançlar
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım benimde 6,50 usd çoğunluk tersteyim senin gibi
Madboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()sana da hocam düşünceniz için teşekkür ederim
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()dediğin gibi hocam markası çok aşmış alış 5,88,37 satış 6,16,37 çıksam da kar olmaz daha yükseklere çıkarsa belki
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()ilk deneyim derken
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()bence de hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam kimse bir şey söyleyemiyor FED ne yapacak kimse bilmiyor
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam elimdeki TL için ne dersiniz buradan gireyim Fed sonrası ne olur sizce
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()FED açıklaması ne yöne gider onun için soruyorum hocam elimdeki TL'yi buradan alayım mı diye usd
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam parite leri biliyorsunuz onları bekliyorum 2 parça usd var 5.28,60 ve 5,30.32 ve TL var bu durum benim hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()bekliyorum hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam elimdeki euro yu TL geçtim usd almak için bekliyorum fed ten sonra kuru meyve ne bekliyorsunuz USD alım şansı verir mi
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()tamam hocam Allah razı olsun
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()sağ ol hocam şimdi parça usd leri bekliyorum satış için hocam İnşallah alım yeri de verir elimdeki tl icin
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam sizi izliyorum
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam size yazdığım parite ler duruyor parça euro yu sattım TL geçtim
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım ben de seninle TL'ye geçtim euro 'dan usd alım için bekliyorum inşallah zarar etmeyiz
Madboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım 596.46 euro var usd parite mi yapsam TL mi geçeyim
ASİLOVE için cevaplandı (yorumu göster)