Üye adı:Kobrayakışıklı
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12899
Üye puanı:942
Takipçileri:54
Takip edilen:236
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ekim 1972
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()zaten zarar ettim 40 Altın a inmedi sürece
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam ne önerirsiniz
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()ne düşünüyorsun şimdi
mynk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hayır hocam aynen
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()aynen arkadaşım düşmesini bekliyorum uyduk bir alamete batırdı bizi
mynk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()ne yaptın aldın mı yoksa evinde mi kaldı TL
hevsel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()ben de ortalamayı düşürmek için uyduk birine bizi batırdı şimdi de mesajlara cevap vermiyor kapattı
LORD_OF_THE_SEYMENS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kobrayakışıklı yorumu ()aynen arkadaşım batırdı bizim
MephiSt0 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()üstat kayboldu
Düşmesede_düştüderler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım ne yaptın nerede kaldın ne yaptın TL elimizde kaldı
Düşmesede_düştüderler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kobrayakışıklı yorumu ()dün çıktık elimizde TL kaldı üstadın sözü ile
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım ne haldesin biz çıktık fırladı
mynk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam hayırlı kandiller
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()kardeşim Yükseliş mı
Kayraaaaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()görüyordur herhalde hocam ben zarar ettim o kazandı herhalde öyle görünüyor
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım vallahi içimizi oturdu amafaizin her zaman pas geçmesi usd de düşüştü öyle görünüyor her zaman ve de yaşadığımız şeyler bu sefer yukarıya çıktı Bir terslik var bu işte sen girdin sabah da ben zarar da olsa geleceğim
Trader23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()haklısın arkadaşım sabah zarar kes yapacam usta dedik olmadı yanıldık yanıltıldık yine
kidemli_iktisatçı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam biz full çıktık sizinle nereye geldi bir yorum yapın 7 ye cıktıgı zaman da böyle oldu bize
DÖVZ_USTAD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam iyiyim diyelim iyi olsun full TL'ye geçtim usd yükselmeye başladı bakalım yarına veya cuma günleri ne olacak üzgünüm gerçekten
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()aynen arkadaşım kimse kalmadı bizi çıkarttılar kimse kalmadı sen aldın mı zararla
Trader23 için cevaplandı (yorumu göster)