Üye adı:Kobrayakışıklı
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12899
Üye puanı:942
Takipçileri:54
Takip edilen:236
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ekim 1972
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım siz dediğinizde ben almıştım keşke önce söyleseydin
Sercancelik78 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam nasılsınız
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()6.13 aldım arkadaşım
OneO için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam. 6.13 full aldım hocam zaten zarar ettim Allah hayırlısını etsin
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam hayırlı cumalar beni almaya kalkıyorum yükseliyor istediğim yerden alamıyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam ben alıyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()anlamadım hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Düzce'de olsan hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam düşüş mi başladı
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()kaç tane aldın arkadaşım
Muc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()hayırlı cumalar arkadaşım ne yaptın
Muc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()daha girmedimm her euro 'y 6.08 çekerse gireceğim
OneO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım ben de dün full TL'ye geçtim parite düştükçe euro ile girsem mi yoksa 38 beklesemmi
termit_reaksiyonu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kobrayakışıklı yorumu ()37 ile full geçtim
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam dün ortalamamı düşünürüm diye alttan alırım diye full TL'ye geçtim ama Yükseliş başladı parite düştükçe euro 'ya geçmemi önerir misiniz
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kobrayakışıklı yorumu ()arkadaşım bana bir akıl ver dün full tl ye geçti parite filan kalmadı alttan alırım ortalamayı düşürür diye ama Yükseliş başladı şimdi parite düştükçe euro almayı düşünüyorum ne dersin bu düşünceme
Bnys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()şimdi 6.08 gelirse full geçeceğim euro 'ya
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()adam bizim kafamızı bir dönderdi ki elimizde tl den başka bir şey kalmadı
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hayır hocam ortalamayı düşünürüm diye full çıktım dedim ya yanlışlık yaptım hocam ondan euro ile geri dönüş yapmak istiyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()hocam günaydın bol kazançlar
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)